Trabzon 13°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Sadri Şener'e Uygunsuz Teklif!

1967 Trabzonsporlular Dernek Başkanı Alaattin Hatayoğlu, gündeme bomba gibi düşecek bir iddia bulundu.

Sadri Şener'e Uygunsuz Teklif!

1967 Trabzonsporlular Dernek Başkanı Alaattin Hatayoğlu, gündeme bomba gibi düşecek bir iddia bulundu.

04 Eylül 2012 Salı 00:00
Sadri Şener'e Uygunsuz Teklif!
Alaattin Hatayoğlu, Kadirga TV'de telefon ile bağlandığı programda "Sadri Şener'e, bazı isimler tarafından olayların büyütülmemesi ve CAS' dan davayı çekmesi gerektiği yönününde baskı yapıldığı " yönünde bir iddiada bulundu. Program sonrasında Hatayoğluna ulaşarak, Sadri Şener'in bu uygunsuz teklif karşısında çok sinirlerek reddettiği bilgisine ulaştık.

ŞENER'İN ÜSTÜ BU YÜZDEN Mİ ÇİZİLDİ?


Sadri Şener'e bugüne kadar destek veren derin Trabzon'un, bu nedenle desteğini çektiği ve yeni bir başkan adayı hazırladığı aldığımız bilgiler arasında!

Son Güncelleme: 04.09.2012 00:25
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
hasan kamiloğlu 2012-09-04 00:25:09

sadri başkana sonuna kadar destek...

Avatar
AKİF ERSOY 2012-09-04 00:29:21

bu derin trabzon şenol hocaya aman puan kazanma başarısız ol diyenlerdir şenol hocada bu yüzden takımı sabote ediyor bence

Avatar
mehmet 2012-09-04 00:31:18

sadri şener kendini kurtarmak için başkanliğa devam için günem oluşturuyor mahvettin trabzonu daha ne bekliyon

Avatar
yusuf akcura @mehmet 2012-09-04 00:38:25

sadri şenerden önceki 10 yılda toplanan puanları bu adamın takımı 3 yılda topladı, az vicdanlı ol mehmetcim.

Avatar
Eren 2012-09-04 00:53:35

sampyionluga giderken ne cimbom ne fener en büyük sadri sener. takim kötü gittigi zaman defol sadri. la gidin isinize sizden ne olur?

Avatar
alahattın aktas @hasan kamiloğlu 2012-09-04 01:02:20

herkosulda sadrı baskanın arkasındayız senol hoca takımı neden kotu oynattıgı bellı oldu hayrettınle bulusmasında hacısalıh baskana yapılan ıhanettır baskan gece gunduz sıkeyle federasyonla sıyasetle hanı su kısılerle takımları ayıranlar varya bunlarla ugras bırde ıcımızdekı ırlandalılarla baskan derhal senolu kovmalı takımla baskanı sabote eden yazık kımle fenerın adamı hayrettınle bunlargıdıp alıyıldırımı getırıp baskan yapar
yazıklar olsun senola nasıl sattın baskanı ayıp sana casa gıtmemızı ıstemeyenler bır arastırsın ne kadar fener hısselerıne sahıpler hayrettın gıbı

Avatar