Sadri Şener'in Kararı Sonrası Hoca Konuştu

Teknik direktör Tolunay Kafkas, dün yapılan idman öncesinde hatasını kabul etti.

Sadri Şener'in Kararı Sonrası Hoca Konuştu

Teknik direktör Tolunay Kafkas, dün yapılan idman öncesinde hatasını kabul etti.

10 Nisan 2013 Çarşamba 13:32
Sadri Şener'in Kararı Sonrası Hoca Konuştu
Akhisar Belediyespor karşısında büyük yıkım yaşayan Trabzonspor'da teknik direktör Tolunay Kafkas, dün yapılan idman öncesinde öğrencileriyle bir toplantı gerçekleştirdi. Orduspor maçının mutlaka kazanılması gerektiğini vurgulayan tecrübeli hoca, "Camianın bu duruma gelmesine biz sebep olduk. Düzlüğe çıkaracak olan da bizleriz. Ordu maçını kazanıp kendimizi affettirelim. Sonrasında kupa maçımız var. Bu seneyi kupayla tamamlamak zorundayız" dedi. Kafkas kaleciler Onur ve Tolga ile ayrı olarak görüştü.

Son Güncelleme: 10.04.2013 14:24
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
hıgh 2013-04-10 14:40:20

bencede haklı böyle olmalı

Avatar
hayati çevik 2013-04-10 14:38:21

oynadığı her hazırlık maçında gol hatta goller atan emre'yi oynatmazsan zor alırsın halel ya da henrike ile maçı.bu duruma düşeceksekte gençlerin tecrübesizliği yüzünden düşelim diyecem onlar oynasaydı kesin ilk 5 te olurduk şimdi.yazık size

Avatar
ilyas aktürk 2013-04-10 16:44:53

hcam okuzun altında buzagı arama onur zekı gıray aykut sabara emre andırıyan hamıt alanzınyo celıska abdullah oynat macı kendılıgınden alırsın andıraysız mac cıkılmaz en az 4 luk olur yoksa ordu usdumuze cıkar

Avatar
mehmet aydın 2013-04-10 19:26:47

sen hala halil henrike yi forvet oynatmaya devam et çok maç kazanırsın hoca. emre gibi süper bi forvetin var oynatma

Avatar
serdar 2013-04-10 21:00:18

bende defalarca yazdım şu emreye henri kadar şans verseydin ilk dörtdeydik...

Avatar
ankaradan tuna 2013-04-11 02:58:22

devre arası kaliteli bi forvet alsaydık bu durumlara düşmezdik net.

Avatar
lazon 2013-04-11 08:05:49

uuuuuu, tüylerim diken diken oldu, üreperdim bu konuşmadan !!!!! ya de get işine tolunay. takım sen olmasan birkaç puan daha önde olurdu. yol yakınken git. ertuğrul sağlam gelsin.

Avatar
lazon 2013-04-11 08:07:34

yahu emre her idamnda gol atıyorsa bu çocuğu neden oynatmazlar!!! tolunay zaten yeniliyoruz ne kaybedersin allahın kafasızı

banner573

banner575