Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Şakar Onur’un Transferi Hakkında Konuştu

Asbaşkan Nevzat Şakar: ‘’Onur’la birebir konuştum….’’

Şakar Onur’un Transferi Hakkında Konuştu

Asbaşkan Nevzat Şakar: ‘’Onur’la birebir konuştum….’’

04 Aralık 2012 Salı 11:18
Şakar Onur’un Transferi Hakkında Konuştu
 Son günlerde Trabzonspor camiası ve taraftarları tek bir konuya odaklandı. Onur Galatasaray’a gidecek mi? Galatasaray’a 5 futbolcu kaptıran Trabzonspor yönetimi, bu sefer ne yapacak? Asbaşkan Nevzat Şakar, Gençlerbirliği maçı sonrası bu konu ile ilgili açıklamalarda bulundu.


 
Nevzat Şakar: ‘’Biz Onur’u satmıyoruz, satmayacağızda. Onur ile birebir kendim konuştum bana Trabzon’da mutlu olduğunu söyledi. Menajeri ile de görüştüm sorun yok.  Sözleşmesinde serbest kalır maddesi var fakat önemli değil. Biz Onur’dan, Onur’da bizden memnun.’’ dedi.

Son Güncelleme: 04.12.2012 12:31
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
murat sakarya 2012-12-04 11:27:12

güle güle bu da gitmiş. neyse ki 7 milyon iyi para

Avatar
demir 2012-12-04 11:28:40

bu lafların aynısını burak ıcınde soyluyordun hatırlıyorsun degılmı ___???

Avatar
ALİ KIRKBİR 2012-12-04 11:38:55

eğer böyle bi madde varsa avucunuzu yalarsiniz.derhal hemen bu maddeyi değiştirin.ayni laflari burak tanda selçuk tanda egemen dende duymadikmi?hala akillanmadinizmi?siz bu kafayla devam ederseniz elinizden daha çok oyuncu kaçar gider,ondan sonrada arkasindan söylenir durursunuz.

Avatar
amatör 2012-12-04 11:49:01

ne ahmak adamlar bunlar ya burak ıcınde yok delıkanlı cocuk yok oyle yok boyle amatorler

Avatar