Flaş Haber
Kapat

Şakar'dan Tehdit Gibi Onur Cevabı...

Asbaşkan Nevzat Şakar, maç sonrası ilginç sözler sarfetti.

Şakar'dan Tehdit Gibi Onur Cevabı...

Asbaşkan Nevzat Şakar, maç sonrası ilginç sözler sarfetti.

24 Aralık 2012 Pazartesi 03:34
Şakar'dan Tehdit Gibi Onur Cevabı...
Bir televizyon kanalına konuşan Şakar, “Başkasının kümesinden izinsiz tavuk almayacaksınız. Galatasaray bu yüzden Trabzon halkının gözündeki saygınlığını, sevgisini kaybetmiştir” dedi. Şakar, muhabirin, “Onur’u transfer ederlerse ne yapacaksınız?” sorusuna ise, “O zaman tepkimiz çok farklı olur” cevabını verdi.
Son Güncelleme: 24.12.2012 03:35
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Mehmet Temel 2012-12-24 08:17:27

başkanım suç yönetimde zamanında dedikleri yapılsaydı olurdu ama yapılmadı onlarda da suç var hele burak yılmaz hiç konuşmaya hakkı yok onura gelince onuru kise alamz ve onur cimboma gtmez

Avatar
sedat meriç 2012-12-24 09:34:22

yaa yürüü giit işine ne tepkisi elinizden ekmeği alıyorlar sesiniz çıkamıyor bide yöneticiyim diye ortalıkta gezinmeyin başn maça gelmez sen orda kafana göre takıl oh ne ala

Avatar
tevfik 2012-12-24 09:55:07

hey gidi as başkan istifa etti edecek derken halen oradasın sadri başkan ile aranız yok oda biliniyor ama neden oradasınız o da muamma başkasının pinesi derken sen burak a 5 lirayı veren alır maddesi koyarken hangi pinesten bahsettin adam 5 lirayı verir alır gider ne pinesi onur onada 7.5 lira demişsin onuda gelir pinesine parayı atar alır giderler hangi cevap sizleri adam yerine koyupta cevap veren dahi yok sizde kendinizi bişey sanıyorsunuz yazık yol geçen hanına çevirdiniz takımı ha burada egemenide başkasının pinesinden çalmıştınız selçuğa para verip aldınız ama horozu iyi çıkmadı

Avatar
olgaç kaman 2012-12-24 11:34:51

yeni mi anladınız galatasaraydan dost olmayacağına.. fatih terim zamanında pionteki de yani onu fatih terim yapan hocayıda yüzüstü bırakmıştı

Avatar
Hbesel 2012-12-24 13:12:35

açıklamaya bakrmısnız? gitmeyecek veya gidemez demiyorda giderseé! buda şu anlama geliyor; onur sezon sonu gs da otorun onurla sözleşmedeki o maddeyi kaldırın yada siz gitmeye mahkum olursunuz.

Avatar
kral 2012-12-24 14:31:12

boş boş konuşmayın beceriksiz ve basiretsiz yöneticiler,sizin yüzünüzde takımda futbolcu kalmadı,sadece ts den nemalanıyorsunuz,biboka yaradığınız yok,ittirin gidin

Avatar