Şenol Güneş'e Ezeli Rakibimizden Teklif

Adı Trabzonspor ile özdeşleşen Şenol Güneş'e Süper Lig'den teklif var

Şenol Güneş'e Ezeli Rakibimizden Teklif

Adı Trabzonspor ile özdeşleşen Şenol Güneş'e Süper Lig'den teklif var

22 Mayıs 2013 Çarşamba 10:14
Şenol Güneş'e Ezeli Rakibimizden Teklif
Beşiktaş'ta Samet Aybaba'dan boşalan teknik direktörlük koltuğuna sürpriz bir aday çıktı.

Rıza Çalımbay, Felix Magath, Roland Koemann, Mehmet Özdilek gibi isimlerin geçtiği siyah-beyazlı takımda yeni alternatif eski Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş. Başkan Fikret Orman'ın Futbol Komitesi'yle yaptığı toplantıda yeni sezonda takımı çalıştıracak isim konusunda Şenol Güneş'i düşündüğünü açıkladığı öğrenildi. Başkan Orman'ın ayrıca Trabzonspor eski Teknik Direktörü ile bir araya da geldiği, teklifini yüz yüze ilettiği de kaydedildi. Başkan Orman, yemekte buluştuğu Şenol Güneş'e yeni sezon için teklifte bulundu. Tecrübeli teknik adamın ise düşünmek için süre istediği, siyah-beyazlı takımı çalıştırmayı sıcak bakabileceği ifade edildi.

Son Güncelleme: 22.05.2013 10:16
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
özgehan küçük 2013-05-22 10:37:04

trabzonspor alex ferguson gibi 20 sene falan şenol hoca ya emanet etmeliydi takımı. burak'tan , selçuk'tan yıldız yapan adam oğuzhan'la fernandes'den galaksi yapar . bir beşiktaş'lı olarak bu şerefli adamı takımımızın başında görmeyi diliyorum .

Avatar
D.A.A 2013-05-22 11:25:52

neden olmasin !

Avatar
rahmi sancak 2013-05-22 12:26:36

besiktaslilarda kafayi yiyecek desene)))

Avatar
enes cingöz @özgehan küçük 2013-05-22 14:57:35

sevgili özgehan ben bır trabzon taraftarı olarak şenol güneşin kıymetini bilmeyen yönetim yüzünden gönderilen şenol hocanın beşiktaşa da çok şey katacağını düşünüyorum katılıyorum düşüncelerinize.. onu rakip takımda görmek dokunacaktır eelbet bize ama kıtmetı bılınmedı cezasını çektırırler bize

Avatar
Hanefi 2013-05-22 15:33:32

fikret ormanın yapabileceği en akıllıca hareket bu olur hocamız şampiyon bizde olmadı beşiktaşta olsun da halkımız şenol hocanın değerini anlasın. yasin, tolga, colman da bjk ne gider o halde. şenol hoca ve istanbul kim orda olmak istemez ki?

Avatar
Alev Bayrak 2013-05-22 18:23:42

her dediğini yapacak bir başkana sahip olsun her yıl çalıştırdığıttakımı şampiyon yapar. masaya vurmasini bilemedi kariyerini yakıyo .

Avatar
ali veli 2013-05-22 23:23:12

ah hocam ah sen gidecek adam deyilsin gidecek çok ahmak varken

Avatar