''Şenol Güneş'i Çok Özledim''

Milli Takımda Şenol Güneş'li günleri özleyen, spor adamı kim?

''Şenol Güneş'i Çok Özledim''

Milli Takımda Şenol Güneş'li günleri özleyen, spor adamı kim?

12 Eylül 2012 Çarşamba 11:13
''Şenol Güneş'i Çok Özledim''
 Estonya maçında gol attıktan sonra saha kenarına gelip, garip hareketler yapan Emre Belözoğlu büyük tepki aldı. 

Gazeteci ve NTVSpor yorumcusu Mehmet Demirkol tepkisini şu sözlerle dile getirdi: Saha kenarında garip şovlar, korkunç kavgalar yapan Terim'in sergilediklerini, temsil ettiklerini değil, İlhanın golünden sonra küçük bir çocuk gibi zıplayarak sahaya koşan Şenol Güneş'in anlattıklarını seviyorum. Varsın vizyonu, misyonu olsun ve karizması olmasın. Ve ona yaptığım bir haksızlık varsa bir kez daha özür diliyorum ve bu takımı bunun için seviyorum. Ve inanın Güneş'i çok özlüyorum.

Son Güncelleme: 12.09.2012 16:10
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
yıldırım aşkın 2012-09-12 11:36:50

kim demiş bunu ?

Avatar
özcan çömez 2012-09-12 11:37:56

bu adamı çekemeynler türlü oyunlarıyla ve iftiralarıyla milli takımdan ayrılmasına sebeb olmuş ve yerine gelenler hala şenol güneşin gösterdiği başarıyı gösterememiş ve hatta grublara bile kalamamıştır. helal olsn şenol güneş hoca ve yazıklar olsn hakkını yiyenlere

Avatar