Şenol Güneş'in Yönetimden Tek İsteği

Son dönemde kadronun yetersizliğine rağmen Şenol Güneş'in yönetimden isteği bakın ne oldu...

Şenol Güneş'in Yönetimden Tek İsteği

Son dönemde kadronun yetersizliğine rağmen Şenol Güneş'in yönetimden isteği bakın ne oldu...

23 Ocak 2013 Çarşamba 03:37
Şenol Güneş'in Yönetimden Tek İsteği
Savunmada yaşanan soruna rağmen Şenol Güneş, yönetimle yaptığı son transfer zirvesinde, “Benim önceliğim, oyuncuların ödemelerini düzenli alması. Transfer çok önemli değil. Düşük maliyetli biri olursa alalım” dedi.

Trabzon’un savunmadaki sıkıntı nedeniyle stoper transfer etmesi bekleniyordu. Taraftarlar, özellikle Karabükspor yenilgisinden sonra internette forumlarda, “Bu defansla hiçbir şey yapamayız. Ya Fildişi’nin bir an önce elenmesi için dua edip Bamba’yı bekleyeceğiz, ya da transfer yapacağız. Böyle devam edersek çok daha kötü sonuçlarla karşılaşırız” yorumları yaptılar. Bordo-Mavili yönetim de hem yurt içinde hem de yurt dışında alternatifler üzerinde çalışmalarını sürdürdü. Ancak Şenol Güneş’le yapılan son görüşme sonrası transfer planları adeta alt üst oldu. Deneyimli çalıştırıcının, kendisi için oyuncuların ödemelerini düzenli olarak almasının en önemli konu olduğunu söylediği öğrenildi. Güneş’in, “Şu anda bu konuda pek sıkıntı yok. Bu şekilde sürmesi bana yeter” ifadelerini kullandığı belirtildi.

‘Yabancı istemiyorum’

Şenol Güneş’in transferle ilgili olarak ise, “Hep söylediğim gibi yabancı oyuncu sayımız çok fazla. Bunu bir türlü düşüremedik. Bu yüzden yabancı stoper istemiyorum. Eğer yerli, maliyeti düşük, takım içi dengeleri bozmayacak bir oyuncu bulursak alalım. Bu şartlara uymayan bir transfer yapmamıza hiç gerek yok” dediği kaydedildi.

Lüks değil, ihtiyaç

Şenol Güneş şunu demek diyor; futbolcuma borçlu olmazsam rahat olurum. Mantıklı. Ancak zaten bildiğimiz kadarıyla bir ödeme problemi yok. Fakat başka problemler var. Trabzonspor’un şu an için Mustafa dışında ‘gerçek’ stoperi yok. Celustka devşirme, Abdullah deneyimsiz, Giray belirsiz, Bamba Afrika’da. Hücum hattı problemi belki mevcutlar arasından çözülür ama savunma için aynı durumu gördüğümü söyleyemem. Şu an için Trabzonspor’un böyle bir transfer yapması lüks değil, ihtiyaçtır. Üstelik daha önce daha ‘acil ihtiyaç’ olmayan isimler alan bir takımın şimdi ‘istemez, yeter ki ödemeler olsun’ tavrı pek gerçekçi olmaz, hatta fazla iyi niyetli olur.


Fanatik / Serhat Demirtaş
Son Güncelleme: 23.01.2013 03:41
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ALİ KIRKBİR 2013-01-23 10:15:26

aslinda şenol hoca yöneti̇me taş atiyor.eli̇nden 1 tek yabanci oyuncu gönderemeyen bu yöneti̇m,yeni̇ bi̇r yabaci oyuncu alarak takimin yabanci kontenjanini dahada şi̇şi̇rmek i̇stemi̇yor.ha;eğer eli̇ndeki̇ yabanci oyunculardan beceri̇p gönderebi̇li̇rsen bak o zaman şenol hocada boşanan kontenjan i̇çi̇n oyuncu alinmasini i̇ster.doğrusuda bu zaten.

Avatar
MUSTAFA ÖZTÜRK 2013-01-23 11:45:56

şenol hoca biz de senden pilot takima bakmani istiyoruz ordan adam aliyorsun oynatmiyorsun, sen messi yi alsak onu bile 6-7 hafta dinlendirirsin kondisyonu yok diye,, bak 1461 e emrullah var yusuf var jebrin var ki şuanda takimin herşeyi attiği paslara bak, ofeidu var sercan var var oğlu var sen serkanla aykutla hiç bişey yapamazsin, diğer topçularida küstürdün

Avatar