Şenol Güneş'ten Okkalı Sözler

2010-2011 sezonunda Trabzonspor'da teknik direktör olan Şenol Güneş, Yargıtay kararı sonrasında katıldığı programda dikkat çeken sözler söyledi.

Şenol Güneş'ten Okkalı Sözler

2010-2011 sezonunda Trabzonspor'da teknik direktör olan Şenol Güneş, Yargıtay kararı sonrasında katıldığı programda dikkat çeken sözler söyledi.

22 Ocak 2014 Çarşamba 16:36
Şenol Güneş'ten Okkalı Sözler
Yargıtay şike kararından sonra, Ankara'da Başbakan Müsteşarının kaymakamlara verdiği panele katılan Şenol Güneş, "20 sene kalecilik yaptım kaleci olmayı sevmezdim ama görevimi yaptım. İki kere 82 puan aldım ikisinde de şampiyon olamadım. Bana göre haksızlık vardı. Ne yapalım çalışmaya devam. Bu federasyon başkanını tanımıyorum, zaten saygı da duymuyorum. Kulüp başkanı veya federasyon da çalışmam için 60 yılımı unutmam lazım çünkü sistem ters işliyor. Seyircisiz maçlarda kadın ve çocukların olması onları aşağılamaktır... Böyle ceza olmaz. " Dedi.


Son Güncelleme: 22.01.2014 16:55
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
5261 2014-01-22 16:50:33

Helal olsun hocam seni sevdigimiz kadar vardin simdi dahada cok seviyorum

Avatar
MUSTAFA KUL 2014-01-22 16:52:32

sayın hocam bu sözlerini ben zaten anlıyorun...kot kafası olanlar ne anlarlar... yargıtay kararlarını anlamıyorlar. hukukmu var

Avatar
lato10 2014-01-22 17:15:07

hoca 1996 kaldığın çok net belli oluyor, o zaman 6o yılda futboldan ne kazandıysan iade et,1970 karadeniz bölgesi 7.8 takım 16puan granti ts sanpiyon.

Avatar
S.Hazir 2014-01-22 17:25:28

Burada yorum yapmak bedava olduğu için, bilgisi olan da olmaya da yorum yapiyor. Yapacak birşey yok. Futboldan kazanfigini iade et yazmis bir sahis. Tövbe Estağfurullah. Allahim sen akil fikir ver Yarabbi.

Avatar
Ahmet Akbulut 2014-01-22 17:25:54

Adaletin işlemetiği Türkiye'de adalet beklemek çok zor hocam A 'dan Z' ye değişmesi lazım.Verilen hakim kararları Yargıtay bozuyorsa hakimler niye var

Avatar
Niyazi becerikli 2014-01-22 17:33:44

Hoca
Senin başarili olman pirimleri ve
Kişileri rahatsiz etiyo
Sen milli takımı
Dünya ücüncüsü yabdin metya ve erman doroglu gibi sözüm ona metya köpekleri kabullenmet

Avatar
Arif vural 2014-01-22 18:03:24

Bu memleket bu camia senin degerini bilmedi ya ben daha ne diyeyim

Avatar
Hasan Demir 2014-01-22 18:25:37

LATO 10 İTİNECEVAP
Be beyni hasarlı it. Sen önce TS nin tek tek şampiyon olduğu sezonlara bak kaç karadeniz takımı varmış. Tüm karadeniz takımları 1 sezonda 1 ci ligdeymiş gibi algılama. En fazla 4. Oda 1 sezon diğer sezonlar 3 karadeniz talımları vardı. 2-3 sezon öncesine kadar yokmuydu 4 karadeniz takımı ama şampiyon olamıyorduk yine. Zonguldakspor bize çelme takıp fb nin şampiyonluğunu bilmeyen ve ordunun bize çelme takıp bjk nin şampiyon olduğunu bilemeyen hafızası geri zekalı herif. O yıllar biz bjk fb ve gs yi hem dışarda hem içerde beraberlik değil yenip 18 puan alıyordukki, karadeniz takımlarını örnek veriyorsun. Hem karadeniz takımları dediğin takımların hem oyuncuları hem yönetimi 3 istanbul takımlarının sempatizanı. Neden ts ye yarasınki onların birinci ligde olması. Ts az başarılı olsa ya anadolu takımları yada karadeniz takımları yardım ediyor diye çamur atan şerefsizlersiniz. Anadolu takımlarının tüm yönetimleri 3 istanbul takımına üye aynı zamanda oyuncularıyla onları beslemiyormu. Senin gibi zihniyetin yüzüne bile tükürmem çünkü tükürüğüm mubarek gelir o pis yüzlere.

banner573

banner575