Serdar Bali'den Burak Yılmaz'a Olay Yaratacak Sözler

Trabzonspor Taraftar Temsilcisi Serdar Bali, Burak Yılmaz hakkında twitter'da sert ifadeler kullandı.

Serdar Bali'den Burak Yılmaz'a Olay Yaratacak Sözler

Trabzonspor Taraftar Temsilcisi Serdar Bali, Burak Yılmaz hakkında twitter'da sert ifadeler kullandı.

12 Temmuz 2012 Perşembe 23:30
Serdar Bali'den Burak Yılmaz'a Olay Yaratacak Sözler

Trabzonspor Taraftar Temsilciliği görevine getirilen Trabzonspor'un eski futbolcusu Serdar Bali, Twitter'de Burak Yılmaz için, "Elin oğluna, (delikanlıdır) derseniz hüsrana uğrarsınız. En delikanlı geçineni kimdi? Burak. Ne oldu?" ifadesini kullandı.

Futbol Federasyonu'nun bu sezon uygulamaya koyduğu kulüplere profesyonel bir taraftar temsilcisinin göreve başlatılması gereği olarak Trabzonspor Taraftar Temsilcisi olan eski futbolcu Serdar Bali'nin Burak Yılmaz ve geçen yıl Trabzonspor'dan Galatasaray'a transfer olan Selçuk İnan konusundaki Twitter mesajları şaşkınlık yarattı.

"EN DELİKANLISI BURAK'TI, NE OLDU?"

Trabzonspor'un Trabzonlu futbolcularla oynaması gerektiğini vurgulayan Serdar Bali'nin Twitter'deki yorumları şöyle:

"Mahallemizdeki arkadaşlarımıza, et tırnak gibi olduğumuz kardeşlerimize eskiden olduğu gibi Trabzonspor forması giydiremezsek, daha çok elin oğluna (delikanlıdır) der, hüsrana uğrarsınız. En delikanlı geçinen kimdi? Burak. Ne oldu?", "Bundan sonra kimi sahipleneceğinize dikkat edin. Para delikanlılığı bozuyor", "Bir zamanlar Selçuk'a da (delikanlı) dediniz. Trabzonspor'un transferlerinin altında hep yatıyor" ifadelerini kullandı.


Son Güncelleme: 12.07.2012 23:31
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
tarkan kucuras 2012-07-12 23:48:34

sayın sardar bal i bizim cocugumuz deilmydi engin baytar

Avatar
BİROL GÜNEŞ 2012-07-13 00:12:43

serdar bali
sende zamaninda beşi̇ktaşa gi̇tmi̇şti̇n di̇mi̇... yapma.... burakta biliyo ondan bi halt olmaz bundan sonra ....tüm takım ona çalıştı attı 33 gol.. son vurgunu dua edelimki bizi vurmadııı.. keşke para+ yiğit gökoğlanı alsalar gene çok karlıyızzz ...

Avatar
ismail melıkoglu 2012-07-13 00:20:52

sonuna kadar katılıyorum gitmek icıin y

alana gerek yok yalan burak orda başarılı olamaz taraftarın yüzüne nasıl bakacak

Avatar
Gökhan karahan 2012-07-13 01:14:26

kımse kusurma bakmasın yonetım adam olsaydıda satmasaydı o kadar para aldılar bu zamana kadar ne oldı kımı aldılar ayrıca dost dedık cımcoma ne oldu fener ıc yoksa soyledı dusmanız dıye cıbom dostuz dedı serefsızlık yapıp futbolculaarı aldı ee bosuna dememızler ben dusmanda deıl dostdan korkarım dıye

Avatar
Mustafa kipritçi 2012-07-13 01:26:10

galatasaray köpek barınagı açmış olmalıki trabzondaki başıboş itler florya yolunu tuttu.:))))))))))

Avatar
güngör ışık 2012-07-13 01:58:32

serdar abi çok haklısın bizim bunlar gibi deli kanlıya ihtiyacımız yok ama tek bir şeye üzülürüm şenol hocamız onları adam yaptı büyük oyuncu sıfatını verdi sayın fatih terim büyük hoca olacah ona çok üzülürüm aslında gelmişgeçmiş en büyük hoca şenol hocamız ama neyazıkki biz değerlerimizin farkında deyiliz

Avatar
onur onurlu 2012-07-13 10:58:35

burak sohretı yakaladı arkadaslarını sattı daha dogrusu ts yi kullandı fenerde nıe bukadar yıldızı parlamadı ama gs de sonecek onun yıldızı

Avatar
köksal 2012-07-13 11:51:47

şu mantıktan bir türlü kurtulamadı gitti trabzonspor. bize sadece trabzonlu oyuncu lazım,bırak serdar abi tayfun gibi mustafa gibi olacakalarsa istemem kalsın. fubol milliyetçilikle oynanmıyor artık,dünya globalleşti. avrupalı gibi alt yapın olsun,eğitimli kültürlü futbolcular yetiştir sok takımın içine ama yok başka şehirden futbolcu gelmesin mantığı külliyen yanlış.öylese başka şehirden taraftarıda olmasın trabzonun.

banner573

banner575