Flaş Haber
Kapat

Serdar Bali'den Taraftar Gruplarına Şut

Trabzonspor'un efsane futbolcularından Serdar Bali, kulüp ile taraftar gruplarının arasında diyaloğu sağlamak için göreve getirilmişti.

Serdar Bali'den Taraftar Gruplarına Şut

Trabzonspor'un efsane futbolcularından Serdar Bali, kulüp ile taraftar gruplarının arasında diyaloğu sağlamak için göreve getirilmişti.

09 Eylül 2012 Pazar 23:54
Serdar Bali'den Taraftar Gruplarına Şut
Serdar Bali, Twitter hesabından " Ben yeni bir dernek kuracağım.İsmi çok farkli olacak.Onu buyutecegim herkesi o çatının altına bekliyeceğim. Gelen gelir. Gelenlerle önemli işler yapacagız." şeklinde konuştu. Uzun yıllar Trabzonspor uğruna Milyonlarca KM yol giden taraftar grupları ile Trabzonspor Kulübü arasında köprü olacağı söylenen Bali'nin, bu kararı Trabzonspor Kulübü ile görüşerek mi verdiği merak konusu...

Son Güncelleme: 10.09.2012 00:02
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
hakan beşli 2012-09-10 00:17:23

maaşını kesmişler bu arkadaşın galiba.küme düşmeme mücadelesi verdiğimiz dönemde sevgili serdar kulüpte asbaşkandı.komisyon alamayınca konuşmaya başladı galiba

Avatar
GG-BURSA 2012-09-10 00:24:18

serdar bali önünden ye... bakıyorum takip ediyorumda taraftara kaliteli en pahalısından yüzükler satmanın peşindesin! almışsın kulübü arkana konuşup duruyorsun.

Avatar
dasdiridas 2012-09-10 01:04:58

mevcut gruplar serdar balinin bi yerine mi batmış acaba, beğenmiyor onları?

Avatar
Hakan 2012-09-10 11:12:45

çok geç kalınmış bir karar.eğer serdar bali bu işi becerebilirse, başarı yolunda büyük bir engel daha ortadan kalkmış olur.

Avatar
@}-`- 2012-09-10 11:24:42

sizde birleşin aga o zaman a grunu b grubu adamlara malzeme olmayın

Avatar
ayaklanma 2012-09-10 17:44:56

bu adam beşiktaş a gitme arefesinde yol tarafındaki kale arkasında ,trt ye ben profesyonel sporcuyum transferi değerlendireceğim diyen adam değil mi .bence gitsin çarşı grup una alternatif grup kursun .

Avatar
ilyas duran 2012-09-11 08:07:10

çok da güzel demiş niye gocunurki taraftarımız

Avatar
volkan alioğlu 2012-09-11 12:01:33

vay arkadas adama bi kerede muhalıf olmayın.adam ne gusel bır olusum ıcerısınde ona destek verın altı ustu 20 bın kısısınız statta 37 tane grup mu olur once trabzon sehrının spor egıtımını tamamlaması lazım.bır takım 37 grup ayıptır işte neden basarısız oldugumuzu anlayın.her agızdan farklı ses!!!!!!

banner573

banner575