Sivasspor Taraftarı Trabzonsporlu Futbolcuyu Alkışladı!

Trabzonspor taraftarına saç baş yolduran Trabzonsporlu futbolcuyu rakip takım tribünleri destekledi.

Sivasspor Taraftarı Trabzonsporlu Futbolcuyu Alkışladı!

Trabzonspor taraftarına saç baş yolduran Trabzonsporlu futbolcuyu rakip takım tribünleri destekledi.

11 Şubat 2013 Pazartesi 13:00
Sivasspor Taraftarı Trabzonsporlu Futbolcuyu Alkışladı!
Sivasspor ile oynanan maçta Trabzonspor taraftarını çileden çıkartan Halil Altıntop'a, kaçırdığı golün ardından Sivasspor seyircisi destek verdi!

Oynadığı futbol ile bu kadar olmaz dedirten Halil, yerini Soner'e bıraktığı anlarda Trabzonspor taraftarlarının tepkisini çekti. Maç boyunca Trabzonspor'a hakaret eden tezahüratlar yapan rakip takım tribünleri Trabzonsporlu futbolcunun ismiyle bağırarak tempo tuttu.

Sivasspor taraftarları, Halil'in kendilerine sağladığı 3 puan için futbolcuya adeta teşekkür etti.

Son Güncelleme: 11.02.2013 13:05
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
tsLi19 2013-02-11 13:19:21

halili bunları görüp hala oynuyorsa onun adamlığından şüphe ederim ben...

Avatar
tsefe 2013-02-11 13:36:16

butun suc baskanındır. bu takımın hocası senol gunestır. alperı becerıp alamayan ... halıle takımı muhtac etmıslerdır..

Avatar
doğu 2013-02-11 13:42:58

haber: haber61

Avatar
mai80 2013-02-11 14:02:40

adamlar alkışlamakta haklı halil dün sivas adına defanstan daha çok iş yaptı...

Avatar
coşkun sünger 2013-02-11 16:10:49

bu halilde ne buluyor bu hocalar çözemedim.adam futbolcu değil arkadaş.şampiyonluğa oynasak bu gol pozisyonunda ki toplara böyle ıska atsa gerçekten karşı takımdan teşvik aldı diye düşüneceğim.

Avatar
seven 2013-02-11 16:28:18

admlar haklisuc bizm essklrde bu kadrmi becriksiz olur tlny nasl sabrtti anlmyorum halle ve zokraya

Avatar
necmi yıldız 2013-02-11 17:12:51

onlar destekleyecek tabi boş kaleye gol yapmayı bırak kaleyi bile tutturamayan bu kadar oküz biri olabilir mi??

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2013-02-11 19:33:19