Son Dakikalarda Oyuna Giren Janko Konuştu

Trabzonspor'un sakatlıktan yeni kurtulan futbolcusundan önemli açıklamalar.

Son Dakikalarda Oyuna Giren Janko Konuştu

Trabzonspor'un sakatlıktan yeni kurtulan futbolcusundan önemli açıklamalar.

16 Aralık 2012 Pazar 15:43
Son Dakikalarda Oyuna Giren Janko Konuştu
 Janko, "Ne söyleyeceğimi bilmiyorum. Çok kötü bir yenilgi. İnanılmazı güç iki aptal gol yedik. 50-60 dakika iyi oynadıktan sonra 2 gol yedik ve yenildik. Bu çok üzücü" dedi.

Trabzonspor’a geldiğinden beri beklentilerinin neler olduğunu ve nelerle karşılaştığı şeklindeki soruya ise "Tabiki büyük beklentilerim vardı. Takım halinde başarılı olma beklentilerimi vardı. Şunu biliyorum yaptığımızdan daha iyisini yapabiliriz. Bunu ben de yapabilirim takım olarak da yapabiliriz. Sürekli her maçta sergilediğimiz hatalardan kurtulup takım halinde daha iyi bir performans sergilemeliyiz" diyerek cevap verdi.

Son Güncelleme: 16.12.2012 15:48
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
aliş 2012-12-16 15:50:22

siz bu gidişatla hiç bir halt yiyemezsiniz

Avatar
tsLi19 2012-12-16 15:51:55

oyuncuların %70 i ve şenol hoca gitmeli bu takımdan..

Avatar
ABDULLAH ERSOY 2012-12-16 16:15:15

takim olamadinizki ruhunuzda olsun.rezil olduk başka illerde yaşayan dost ve arkadaşlarimizin tyüzü yerde geziyor.yenilgi herzaman olur ama insan derki oynadi ama olmadi şansi yoktu.oys asizlerde ruh yok.

Avatar
candaarbeyy 2012-12-16 16:25:47

acilen defansı gönderemeyen şenol güneş gitmeli bu takım bence defansı mahsus ve hep aynı golleri yiyor bence ilginç gelecek ama ön pilana çıkan kalecilerden intikam alıyor bu defans hemde 1461 re gönderilmeli bu defans mahsus gol yiyor bakın hepsi bakıyorlar

Avatar
BIRI BU OYUNCULARI EGITSIN 2012-12-16 16:27:12

türkiyede oyuncular profösyönel yasamiyor,avrupada adamlar iki günde bir maca cikiyor,onlar insan degilmi???

Avatar
demircio 2012-12-16 16:30:20

yok yok uşam senun hiç bir suçun yok bi a.q var başunuza uyuncularunda aklini başindan aldi

Avatar
barıs koc 2012-12-16 16:33:14

bu ne kadar daha boyle gıdecek,ınsanın ıcındekı futbol trabzonspor askını olduruyorsunuz.takımın ıcındekı sadece 4 veya 5 oyuncu yuregıyle oynuyor gerısı hıkayeden.senol hocaya laf yok o bızım gozumuzun gururudur.fakat yonetım ıstıfa veya kendını degıstırmelıdır.

Avatar
Mehmet Kahraman 2012-12-16 17:48:11

bi yürüyüdün gidin be şenol güneşe laf yokmuşmuş.öyle dediğiniz için bu haldeyiz.takım da ruh bırakmadı.bir an önce yönetiminden teknik drektörüne kadar değişiklik yapılarak yeni bir heyecana ihtiyaç var.

banner573

banner575