Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Son İdman Basına ve Taraftara Kapandı

Günün idmanının perde arkası

Son İdman Basına ve Taraftara Kapandı

Günün idmanının perde arkası

28 Ağustos 2012 Salı 22:57
Son İdman Basına ve Taraftara Kapandı
Aldığımız bilgilere göre, yönetimin daha önce yaptığı yanlışa düşmeyeceği ve Colman'ın tarvının devam etmesi halinde süresiz kadro dışı bırakılacağı yönündeydi. Yönetimin tavrını öğrenen Colman'ın bugün yapılan idmanda oldukça pişman olduğu ve daha hırsla çalışarak kendini affettirmeye çalıştığını. Yaşanan kötü anıları silmek için uğraş verdiği öğrenildi. Avrupa maçından önce yapılan idmanda Şenol Güneş'in, Colman ile uzunca görüştüğü ve takıma yeniden kazandırılması için konuştuğu, bu görüşmenin çok olumlu geçtiği öğrenildi.Yaptığı hatayı fark eden Colman'ın, Avrupa maçından sonra yeniden kadroda yer alacağı öğrenildi.
Son Güncelleme: 28.08.2012 23:07
Anahtar Kelimeler:
Idman Trabzon 28 Ağustoş
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
veysel simsek 2012-08-28 23:14:01

sayet avrupa macindan sonra tekrar kadroya alinacaksa niye önce degil kimi cezalandiriyorsunuz takimimi yoksa futbolcuyumu hangi akla hizmet ediyorsunuz kimden yanasiniz ??????????

Avatar
özgür erdem 2012-08-28 23:21:17

kesinlikle kazanılmamlı jankoyla beraber müthiş bi takım oluruyoruz

Avatar
recep dinçer 2012-08-28 23:22:42

ben takımın hocası olsam colmanı avrupa macı kadrosuna alırdım orta sahayı onunla birlikde alanzinhoya teslim ederim

Avatar
irfan altuntaş 2012-08-28 23:44:56

colman iyi bir futbolcu sakin bir görüntüsü vardı kesimlikle takımda kalmalı şenol hoca burağı kazandığı gibi colmanıda kazanacağına inanıyoruz

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2012-08-29 10:26:51

bakın sadri efendi ve yönetim kulağınıza küpe olsun colman iyi topcu çoğu takımın arayıp bulamayacağı türden ama sözleşmesi bittiği an bedavadan gidecektir haberiniz olsun bakın sözleşmesi bitmeden iyi bir paraya satın hiç gözünün yaşına bakmayın sallanan diş ağızda durmaz unutmayım.

Avatar
hayri güner @irfan altuntaş 2012-08-29 11:57:32

şenol hacanın yerinde olsam colmanı yarınki avrupa macının kadrosuna alır ilk onbirde onatırım neden avrupa macından sonra katroya alınıyor bizim yarınki mac daha önemli

Avatar