Son Prova Tatsız Geçti

Trabzonspor sezon açılışında Bursaspor'la karşılaştı.

Son Prova Tatsız Geçti

Trabzonspor sezon açılışında Bursaspor'la karşılaştı.

12 Ağustos 2016 Cuma 20:53
Son Prova Tatsız Geçti
Trabzonspor ile Bursaspor, sezon öncesi hazırlık maçında İstanbul'da karşı karşıya geldi. Kasımpaşa Recep Tayyip Erdoğan Stadı'nda oynanan mücadeleyi Bursaspor 3-0'lık skorla kazandı.

Hamza Hamzaoğlu'nun ekibine galibiyeti getiren goller, 22. dakikada penaltıdan Pablo Batalla, 54. dakikada penaltıdan Tomas Necid ve 69. dakikada Ricardo Faty'den geldi.

Öte yandan mücadelenin son yarım saatlik diliminde Trabzonspor taraftarları arasında gerginlik yaşandı ve güvenlik güçleri olaylara müdahale etti.

Trabzonspor, Süper Lig'in ilk haftasında 20 Ağustos günü Kasımpaşa ile karşılaşacakken, Bursaspor ise 19 Ağustos'taki sezon açılışında deplasmanda Adanaspor'a konuk olacak
Son Güncelleme: 12.08.2016 23:10
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Kag G 2016-08-12 22:42:32

Durica nin futbol anlayisi sifir !Sürekli gerilerden bos bos şişirme toplar atıyor. Sag kanad desen ölü

Avatar
Kag G 2016-08-12 22:44:57

Bursa ikinci yarı çok daha derli topluydu. TSvikinci yarı hiç tanınmayak halde kötü oynadı

Avatar
Show61 2016-08-12 22:57:26

Takım henüz birlikte oynamayı ogrenememis kritik anlarda çok bireysel hatalar oldu...ama mücadele iyi bir de taraftarın çok sakin ve sabirli olması lazim...

Avatar
KG 2016-08-12 23:33:45

Malzeme iyi yenilen gollere aldanmamak lazım pozisyon pek vermedik aslında. Takım oyunu ile güzel olur zamanla

Avatar
Kemal 2016-08-12 23:12:34

Basladik yine hehe, ben hayatimda trabzonspor taraftari kadar futboldan anlamayan bir toplulum gormedim bu kadronun sampiyon olabilecegini dusunen bile olduya olsemde gam yemem, bu takim ligi ilk beste bitirsin opup alnina koysun bence bu takim en iyi 8. olur. ibanez fiyasko bero fiyasko durica agir sagbek yok. lig 10 haftasini ersun yanal goremez, iki mac ust uste kaybedilince yonetim istifa demezse bizim taraftar bende adam degilim.

Avatar
Bayram kaya almanya 2016-08-12 20:00:04

Futbolu önemsiz zeki yavru disiplinli cavanda disiplinsiz futbolu iyi bu trabzondan bi cacik olmaz 4lig 5lig takimlara fark atti gene herkes sisirdi takimi

Avatar