Flaş Haber
Kapat

Sonunda İlk 11'e Girecek

Volkan Şen’in performansının da beklentilerin uzağında olması teknik heyetin farklı bir tercih yapmasına neden olacak.

Sonunda İlk 11'e Girecek

Volkan Şen’in performansının da beklentilerin uzağında olması teknik heyetin farklı bir tercih yapmasına neden olacak.

03 Kasım 2012 Cumartesi 10:13
Sonunda İlk 11'e Girecek
Son iki haftayı bir puanla kapatan Trabzonspor, Antalya deplasmanından zaferle ayrılmanın planlarını yapıyor. Uzun süre sakat oyuncuların çokluğundan dolayı sıkıntılar yaşayan Bordo-Mavililer, pazartesi günü oynanacak Antalyaspor karşılaşmasına biraz da mecburiyetten farklı bir kadroyla çıkacak. Savunmanın göbeğinde cezalı olan Mustafa Yumlu’nun yerine Giray sahaya çıkacak. Sakatlıktan tamamen kurtulan Serkan Balcı ise sağbekteki yerine dönecek, Zeki kulübeye çekilecek. Geçtiğimiz sezonun devre arasında geldiği Karadeniz ekibinde vazgeçilmezler arasına giren Olcan yaşadığı sakatlıktan dolayı forma giyemeyecek. Volkan Şen’in performansının da beklentilerin uzağında olması teknik heyetin farklı bir tercih yapmasına neden olacak.
 
Halil kulübeye...
 
Teknik direktör Şenol Güneş’in Olcan’ın yokluğunda sol kanatta Adrian’ı oynatacağı öğrenildi. Polonyalı futbolcu görev alması halinde bu sezon ilk kez forma giyecek. Teknik heyet hücumda ise Janko-Emre ikilisiyle gol arayacak. Halil’i kesecek olan Güneş, bu bölgede genç Emre’ye şans verecek.

Son Güncelleme: 03.11.2012 10:14
Anahtar Kelimeler:
Sonunda İlk 11e Girecek
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
volkan aydın 2012-11-03 10:28:45

işte bu olmasu gereken bu şenol hoca iyi karar vermiş ama adrian sol kanatta yapabilrmi?? orta sahanın önünde oynasa daha iyi olur bencee

Avatar
genç @volkan aydın 2012-11-03 10:50:25

kesinlikle katılıyorum şöyle denenebilir; alanziho kanat oyununa daha müsait o kanata adrian göbeğe yakın.

Avatar
TEKNIK KADRO SORUMLUSU 2012-11-03 12:39:51

şenol hoca genel menejer olmali sahaya karişmamalı .

1.teknık dırektör genç bır arkadaş olmalı bu eskı futbolculardan olabılır.
2.yapılacak transferleri şenol hocanın ve giray hocanın koordınesınde olmalı.
3. tolunay kafkas &
4.hamı mandıralı
5.hamdi
6.ogün t.k.
7.abdullah ercan
8.şota
ve daha isminı sayamadıgım bır sürü genç yetenek nedenmi bunlar olmuyor çünkü trabzon spor bir araç olmuş amaç degıl vs vs. anlayana bunu yayınlamassanız sizlerde bu işin içindesiniz demektir. saygılar

Avatar
zaf 2012-11-03 15:42:51

gerçekler ortaya çikti colman olmayınca trabzonspor oynuyamıyor bu takimda 18 kişi bir colman ancak eder birde kaleciler hariç

Avatar
Şener BAYRAKTAR 2012-11-03 20:36:10

arkadaş şuraya düşdüğümüz duruma bakın takımın en bahalı en iyi oyuncusu 10 hafta forumsuz sakat oyuncular sayesinde oynama şansı bulacakmış ben olsan adrianın yerinde oynaman hem hiç kimse bu sakatlık konusuna deyinmiyo nedir bir takında bu kadar sakat olurmu bunun nedeni sebebi ne trabzonda neler oluyo başbakanın alehine kimse konuşamıyorsa trabzonunda alehine kimse bir laf etmiyo?????

Avatar
şakir gök 2012-11-04 18:20:17

bu adamın mevkisi sol kanat deyil orda oynuyamasa şenol hoca dıyecekki bakın ben kötü dedım sız ınanmadınız dıyecek kendını aklıyacak

banner573

banner575