Flaş Haber
Kapat

Sosyal Medyadan Flaş Tepki!

"Trabzonspor ilk defa..."

Sosyal Medyadan Flaş Tepki!

"Trabzonspor ilk defa..."

18 Ağustos 2016 Perşembe 22:24
Sosyal Medyadan Flaş Tepki!
Türkiye Futbol Antrenörleri Derneği Trabzon Şube Başkanı Hayri Tekelioğlu, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamaylar Trabzonspor'un sezon açılışını İstanbul'da yapmasına büyük tepki gösterdi.

Tekelioğlu, ''Trabzonspor ilk defa sezon açılışını başka bir şehirde yaptı. Trabzonspor ilk defa transfer yaptığı oyunculara imza törenini başka şehirde yaptı. Trabzonspor ilk defa oyuncu ve teknik kadrosunu başka şehirde taraftarlarına tanıttı. Trabzonspor ilk defa lig müsabakalarına 4 gün kala Trabzon'a geldi. Trabzonspor ilk defa yeni sezon ürünlerini satışa çıkartmadı. Trabzonspor'da ilk defa antrenörler, idareciler, medya ve taraftar itibarsızlaştırıldı. Böylece Avni Aker ve kentine hakaret edilmiştir. Büyük camia Yemeksepeti'ne ve Twitter'a sığmayak kadar büyük ve onurludur'' dedi. 

Son Güncelleme: 18.08.2016 22:25
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Timur 2016-08-18 22:41:37

Onlarinda hakki var mac izlemeye para verip maca gitmezsiniz konusmaya gelince en iyisini bulursunuz yikici degil yapici olun destek olun

Avatar
Yalcinx5 2016-08-18 23:14:14

vah vah sike oldugunda uyuyan trabzon halki simdimi aklina gelmis guzel seylerde ortaya cikiyonuz serefsizler!!!

Avatar
ts61 2016-08-18 21:55:20

yaw bi gidin lan gidin bu takımın başarısını istemiyosunuz resmen defolun konuşmayın susun

Avatar
poyraz 2016-08-19 05:37:33

Ben 80 tl verdim hazırlık maçına orada en az 10000 kişi vardı trabzonda 1 tl olsa dahi maça gitmiyorsunuz sonra riv riv riv. Trabzonspor sizin gibiler yüzünden battı malesef. Bizde trabzonluyuz bırakta bizimde hakkımız olsun trabzonsporu izlemeye.

Avatar
Timur 2016-08-18 22:41:37

Onlarinda hakki var mac izlemeye para verip maca gitmezsiniz konusmaya gelince en iyisini bulursunuz yikici degil yapici olun destek olun

Avatar
Emre gvn 2016-08-19 08:10:59

Allah askina bi düsün bu takimin yakasindan birakin ne yabiyosa yabsin hepsini siz yabtinizda cokmu buyuttunuz trabzonsporu kendinizi dusunmekten baska ne yabtiniz yiyemeyince bisey anca saldirirsiniz dusun artik trabzonsporun yakasindan

Avatar
Timur 2016-08-18 22:41:37

Onlarinda hakki var mac izlemeye para verip maca gitmezsiniz konusmaya gelince en iyisini bulursunuz yikici degil yapici olun destek olun

Avatar
ulviii 2016-08-19 03:00:49

Konuşmaya gelince hep en öndesiniz icraat sıfır. Bugüne kadar siz ne yaptınız bir saysanız.

banner573

banner575