Spor Bakanı Şenol Güneş Hakkında Konuştu

Milli takımın başına geçeceği konuşulan Şenol Güneş hakkında açıklama geldi.

Spor Bakanı Şenol Güneş Hakkında Konuştu

Milli takımın başına geçeceği konuşulan Şenol Güneş hakkında açıklama geldi.

18 Şubat 2013 Pazartesi 20:43
Spor Bakanı Şenol Güneş Hakkında Konuştu
Giresunda Gazetecilerin sorularını da cevaplayan Bakan Kılıç, gelen sorular üzerine Trabzonspor’dan istifa eden başarılı teknik direktör Şenol Güneş’in Milli Takım'da görev alıp almayacağını değerlendirdi. Bakan Kılıç “Mevcut teknik direktörümüz Abdullah Avcı’nın zamana ihtiyacı olduğunu söyleyebiliriz. Biraz daha alt yapıya önem versek Milli Takım'a katılmak isteyenlerin önünü açma yönünde ve hedeflerine koysak sporda daha başarılı olacağımızı söyleyebiliriz. Şenol Güneş başarılı bir spor adamı. Türk futboluna emek vermiş başarıya taşımış bir isimdir. Aynı zamanda dostum arkadaşım olan Güneş, Trabzonspor’dan ayrılırken dinlenmek istediğini ifade etmiştir ve henüz bir talebi olmamıştır” dedi.
Son Güncelleme: 18.02.2013 20:45
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
hakan kuk 2013-02-18 22:33:53

milli takımmı ne millisi hangi milli ne anlamadım milliymiş yarısı alman yarısı fener ben milli kimlikn göremiyorum ya sizler

Avatar
YAKUP EROĞLU 2013-02-18 23:13:08

şenol hoca trabzonun gasp edilen haklari alinmadiği müddetçe değil milli takim başbakanlik bile verseniz almaz diye düşünüyorum çünkü ezilen yipranan hep o oldu

Avatar
mustafa kolsuz 2013-02-19 08:30:34

syin bakan senol günes kimsenin yerine göz dikmez öyle talepleride olmaz

Avatar
ssfdf 2013-02-19 08:43:38

benim arkadaşım değil

Avatar
Ali Emuce 2013-02-19 09:27:58

ne yani şike sürecinde yaptıkları, tavrı belli olan bir bakan gelmiş diyorki " henüz bir talebi olmamıştır" ne yani size gelecekte beni bir yerlere getirin mi diyecek, siz şenol hocayı diğerleri gibi mi sandınız ?

Avatar
necati kaldirim 2013-02-19 11:38:21

senolgünesin mili tahimin basinda olmasi gerekir yada tirabzonsporun baskani

Avatar
necati çömez 2013-02-20 10:44:11

aykut hoca ıkı defa ıstıfa ettı. ıkısınde de ızın vermedıler. bızler en degerlı hocamızın arkasında duramadık. halbukı elınde malzeme olmayan hocadan basarı beklememız bıle suc. bu malzemeyı eksık bırakan baskan gıtsın.

Avatar
VOLKAN BALABAN 2013-02-20 20:58:04

şenol hoca i̇sti̇fa etmesi̇ni̇ bende i̇stemi̇şti̇n onun i̇çi̇n i̇yi̇ oldu böyle yöneti̇ci̇lerle başarili olamaz ayrica hali̇l altintop gi̇bi̇ bi̇r i̇nsani bu takimda oynattigi içi̇n ona çok kizmiştim

banner573

banner575