Flaş Haber
Kapat

Süper Lig'de Şampiyonluk Oranları Açıklandı!

2017/2018 sezonunda şampiyonluğun en güçlü adayı Beşiktaş gösterilirken, Trabzonspor’a verilen oran ise şok etti.

Süper Lig'de Şampiyonluk Oranları Açıklandı!

2017/2018 sezonunda şampiyonluğun en güçlü adayı Beşiktaş gösterilirken, Trabzonspor’a verilen oran ise şok etti.

13 Temmuz 2017 Perşembe 16:55
Süper Lig'de Şampiyonluk Oranları Açıklandı!

İşte İddaa risk yönetimi tarafından belirlenen şampiyonluk oranları

Beşiktaş: 2.10
Fenerbahçe: 3.00
Galatasaray: 4.50
Başakşehir: 10.00
Trabzonspor: 30.00

Özellikle Trabzonspor'a verilen 30.00 oran görenleri şok etti.Şampiyonluk oranları ligin ilerleyen haftalarında tekrar güncellenebiliyor.

Son Güncelleme: 13.07.2017 16:58
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
zekeriya demirci 2017-07-13 17:33:00

şok olacak bi durum yok adamlar harıl harıl kaliteli topçu alıyor bizde bi icraat yok bu saatten sonra adam gelecekte takıma alışacakta şampiyonluğa oynayacağız ölme eşşeğim ölme

Avatar
Enis 2017-07-13 17:05:22

Ya ne olacaktı ? Hayal aleminde yüzmenin gereği yok.

Avatar
Trabzonsporlu 2017-07-13 17:42:37

Şaşıracak bir şey yok futboldan ve futbolcudan anlayan bir insan bunun çok normal olduğunu anlar.

Avatar
Hakan Baydilli 2017-07-13 18:33:46

Futbolcularımıza güvenim tam,boşverin oranı falan

Avatar
Karaal 2017-07-13 19:03:21

Trabzon camiadı hacıosmanoğlunu çok arar. Hacıosmanoğlu iyi transferler yaptı ama trabzon camiası takımı sabote etti adamın külübü yönetmesine müsade etmedi. Devamlı ithamlar devamlı hacıosmanoğluna eleştiriler.. yazık değilmi. Ahan istediğiniz paralı patron muharrem usta geldide ne oldu. Milandan yedekte olan adamı transfer ediyoruz..birde üstüne üstlük 5 milyon eruro para veriliyor. Hacıosmanoğlu dünya yıldızı oscar cardozo yu bile 5 milyona getirdi. Muharrem ustata kalda 10 milyon euro verecek...yazıklar olsun..

Avatar
Hasan Demir 2017-07-13 18:21:15

Birde Ersun iti faktörü olunca. Biz nah ilk 4 e gireriz. Bu karaktersizi yakamızdan atamadığımız sürece işimiz çooook zor.

Misafir Avatar
ali 2017-07-13 18:50:11 @Hasan Demir

bu adamla kumeye oynarız. daha once olmadımı

Beğenmedim! (4)
Avatar
Özcan Uzunoğlu 2017-07-13 18:27:18

Dert edilecek bir şey değil. 7 kez şampiyonluk olduk, tamamında oranımız bundan daha kötüydü. Ama şampiyonluk olduk, yine oluruz. Şu anda 3 transfer uzağımızda yarışın göbeğinde olmak.

Avatar
Ayhan Yavuz 2017-07-13 18:54:30

Visca, Junusovic, Medel (yada Serdar) ve Vagner Love alınırsa o oranın hiçbir kıymeti harbiyesi kalmaz.

banner573

banner575