Taraftarın Sevgilisi Alper Boğuşlu'dan Çok Özel Açıklamalar

Sosyal medya üzerinde Trabzonspor taraftarlarının dönmesi için kampanya başlattığı Alper Boğuşlu, HaberTS.com'a özel açıklamalarda bulundu.

Taraftarın Sevgilisi Alper Boğuşlu'dan Çok Özel Açıklamalar

Sosyal medya üzerinde Trabzonspor taraftarlarının dönmesi için kampanya başlattığı Alper Boğuşlu, HaberTS.com'a özel açıklamalarda bulundu.

30 Ocak 2013 Çarşamba 00:07
Taraftarın Sevgilisi Alper Boğuşlu'dan Çok Özel Açıklamalar
Tolga ve Onur'u Trabzonspor'a kazandıran isim olan kaleci antrenörü Alper Boğuşlu, Şenol Güneş'in istifa kararının ardından istifa ettiğini açıklamıştı.

Şenol Güneş ile bir ekip olduğunu açıklayan ve Trabzonspor'dan gelen teklifi kabul etmeyen Alper Boğuşlu 'nun tekrar dönmesi için taraftarlar yoğun şekilde kampanya başlatmıştı.

Trabzonspor taraftarlarının kendisi için yazdıkları mesajlar karşısında çok duygulandığını belirten Alper Boğuşlu, Şenol Güneş ile göreve geldiğini ve ekip halinde bir başarının elde edildiğini söyleyerek istifa kararının daha doğru olacağını söyledi.

Trabzonspor taraftarları gibi, beraber çalıştığı Şenol Güneş'in de kendisini aradığını ve "senin yerin Trabzonspor'dur. Ben olmasam bile sen Trabzonspor'da olmalısın" dediği öğrenildi. 
Karmaşık duygular içerisinde olduğunu belirten Boğuşlu'nun bu şartlar altında dönmesinin Trabzonspor'a katkı sağlamayacağını düşündüğünü belirtti.
Son Güncelleme: 30.01.2013 00:35
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
oğuz akman 2013-01-30 00:33:25

TRABZONSPOR TRABZONSPOR TRABZONSPOR TRABZONSPOR

TRABZONSPOR ÜZERİNDEN SİYASET YAPAN VARSA ONUN GİBİ ŞEREFSİZ İNSAN YOKTUR SİYASET YERİNE YARDIMCI OLUN KARADENİZ İŞ ADAMLARI TÜRKİYENİN EN ZENGİN ADAMLARIDIR YERİ KELDİMİ, KENDİLERİNİ TÜRKİYENİN EN BÜYÜK İŞ ADAMLARI BİZ KARADENİZLİ İŞ ADAMLARIYIZ YARDIMA GELİNCE KAYIPLARDASINIZ UZAYDAN ARASAK SİZLERİ BULAMAYIZ ÖRNEYİN DÜNYACA ÜNLÜ BİR KARADENİZ İŞ ADAMI VAR BÜTÜN DÜNYA TANIR ALİ AĞAOĞLU DİYE BİR İŞ ADAMI VAR KARADENİZLİ NERDE GÖREN VARMI YOK OLSUN BİZ KARADENİZLİ DEYİZ BİZ MUŞLUYUZ BEN TEK VARLIGIM ÜSTÜM DE Kİ ELBİSEM VE HAYATIM VAR BU DÜNYADA TEK SERVETİM VALLAHİ BUNLARDIR BEN BUNLARI TRABZONSPOR İÇİN VEDA EDERİM CIRIL CIPLAK GEZMEYE RAZIYIM EYER BU KONUŞTUKLARIMDA BİR TEK KELİME YALAN VARSA ALLAH BENİ BİR DAKİKA BİLE YER YÜZÜNDE BIRAKMASIN ALLAH BENİM GENÇLİYİMİ ALSIN BEN TRABZONSPOR İÇİN ÖLMEYE HAZIRIM BENİM KAYBEDECEK TEK CANIM VAR AMA KAZANACAK ÇOK ŞEYİM OLUR BÜTÜN TRABZONSPORLU TARAFTAR KARDEŞLERİMDEN BİRER DUA KAZANACAGIMA İNANIY

Avatar
burak 2013-01-30 00:33:55

hocam neyin inadını yapıyorsun dön işte

Avatar
fms 2013-01-30 00:36:35

adam gıbı adamın, adam gıbı dostusun! helal olsun

Avatar
Kerem Durdu 2013-01-30 00:41:45

biz öle bi trabzonsporluyuzki hiç birşey farketmez yenilmek yenmek vs bunlarin hepsi zamanla olucak şeyler bizi trabzonspor yapan şeref,onur,gurur,yürek,kalptir.şenol abim seni çok seviyoruz sen işte bu özellıklerinle trabzonsporla bağdaşan çok sevdigimiz ve hep sevicegimiz degerli canı gönulden sevdigimiz abimizz,arkdaşımız,dostumuz herşeyimizsiniz.seni hiç unutmiycaz..trabzonsporda yurekten gönullden trabzona baglı olmayanlarin istifa etmesi artık eski o trabzonu geri dönmesini istiyoruz

Avatar
Sinan ALTUNTAŞ 2013-01-30 00:42:10

bence sadri şener istifa etsin yenilenme yaşansin şenol güneş vealper boğuşlu geri̇ dönsün ben bi̇ taraftar olarak şunu söyleye bilirin açıkça ve net trabzon spor takımına , clubüne ve taraftarlarına verdiği zarar yetmiyormu başkanın ? başkan istifa etsin yöneti̇m zaten hic bir işe yaramiyor onun yokmu baska değerli̇ i̇ş adamlarimiz yada sporcularimiz bu görevi̇ üslenebi̇lecek ?

Avatar
Sinan ALTUNTAŞ 2013-01-30 00:46:39

bence sadri şener istifa etsin yenilenme yaşansin şenol güneş vealper boğuşlu geri̇ dönsün ben bi̇ taraftar olarak şunu söyleye bilirin açıkça ve net trabzon spor takımına , clubüne ve taraftarlarına verdiği zarar yetmiyormu başkanın ? başkan istifa etsin yöneti̇m zaten hic bir işe yaramiyor onun yokmu baska değerli̇ i̇ş adamlarimiz yada sporcularimiz bu görevi̇ üslenebi̇lecek ?

Avatar
Mustafa KUL 2013-01-30 10:41:25

sayın alper trabzununa sahip çık. şenol hocayı görmedinmi, başka takımlarda olsa dünyanın bir numaralı hocası olur ama ezileceğini bile bile trabzonun ona ihtiyaı olduğu her zaman ışık hızıyla trabzonun başına geldi. sen kimseye değil trabzona hizmet edeceksin. şenol hoca canımızın içidir. sende öylesin. ancak ayrı kulvarlardasınız. yuvanı soğutma akıllı ol. sevgi ve selamlar

Avatar
Hanefi 2013-01-30 17:15:57

bilenler bilir başarı ekip işidir, eğer alper hoca teknik direktör olmayacaksa şenol hocanın ekibinde kalması kendisi için daha akıllıcadır.

banner573

banner575