Taraftarlar Özer'i Bekliyor

Trabzonspor taraftarı yeni transferi Özer Hurmacı'yı karşılıyor.

Taraftarlar Özer'i Bekliyor

Trabzonspor taraftarı yeni transferi Özer Hurmacı'yı karşılıyor.

28 Ocak 2014 Salı 18:56
Taraftarlar Özer'i Bekliyor
Trabzonspor taraftarı yeni transferi Kasımpaşa'dan renklerine kattığı Özer Hurmacı'yı karşılıyor. Özer'i havaalınanda hatırı sayılı bir taraftar topluluğu bekliyor. Taraftarların Özer için hazırladığı pankart ise oldukça dikkat çekici . Özer'in uçağı 18:50 itibarı ile Trabzon'a inecek. Özer, yıllar önce Trabzonspor'a gelmeyi çok istemiş fakat dönemin yönetiminin istememesi nedeniyle bu transfer gerçekleşmemişti.

İşte o pankart;



Özer'in 2010 yılında yaptığı açıklamaları mutlaka izleyin...

İşte o açıklamalar;
Son Güncelleme: 28.01.2014 19:00
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Cevat 2014-01-28 19:24:02

Yok canım ya bu Fenerli için hiç bir trabzonlu pankart asmaz.şu trabzonlu olup Trabzonspor'u sömürmek ne adiliktir tir ya sın kazığı bize leminin

Avatar
osman alagoz 2014-01-28 20:17:41

Dayisindan ne hayir gördüm

Avatar
onur 2014-01-28 20:57:14

Cevat kardesim iste senin gibi bi taraftarlara ben tsli taraftar demem ..abicim Abdullah fenere gitti öğün gitti virsey demediniz simdi adam geliyor dönüyor memeleketine sen de gel allah fenerlisi söyle bi prda oynadi diye fenerli mi oluyor

Avatar
Etem 2014-01-28 21:22:42

Cevat o Trabzon'un çocuğu ve senden Taha trabzonsporlutur ayıp

Avatar
kamil Özdemir 2014-01-28 22:22:11

Kasımpaşa'dan oyuncu kiralıyoruz ve havaalanında karşılanıyor şaka gibi!!!

Avatar
oflu ahmet 2014-01-28 22:46:29

ben bu insanları anlamıyorum . bu adam benim gözümde beş para etmez o kadar milliyetci idi neden fenere gitti?
oynayacak takım bulamayınca trabzona gel ne güzel ..yönetim nasıl bumları göremiyor?
bu insanlar nasıl buna tepki göstermiyor?
böyle dönek insanları aramızda görmek istemiyorum

Avatar
oktay 2014-01-29 17:47:28

trabzon bu düşüncüyle giderse mal mal oyunculari alıpda seviniyosa herzamanki yeri 4 cü zor olur durmak yok yola devam :)

banner573

banner575