Televizyondan Hoca Kovmak Yönetime Pahalıya Patlayacak

Kendisini Trabzonspor ile özdeşleştirdiğini dile getiren Tolunay Kafkas, kendisiyle görüşülme yapılmadan takımdan kovulmasına fazlasıyla bozulmuştu.

Televizyondan Hoca Kovmak Yönetime Pahalıya Patlayacak

Kendisini Trabzonspor ile özdeşleştirdiğini dile getiren Tolunay Kafkas, kendisiyle görüşülme yapılmadan takımdan kovulmasına fazlasıyla bozulmuştu.

14 Haziran 2013 Cuma 09:00
Televizyondan Hoca Kovmak Yönetime Pahalıya Patlayacak
Karadeniz ekibinde yeni yönetim tarafından sözleşmesi tek taraflı feshedilerek görevden alınan Tolunay Kafkas'ın alacaklarına karşılık mahkemeye başvurduğu öğrenildi. Dün şehir dışından gelen avukatı vasıtasıyla Trabzon İş Mahkemesi'ne başvuruda bulunan Kafkas'ın tüm alacaklarını istediği öğrenildi. Tecrübeli hoca, yıllığı 1 miyon 200 bin dolardan 3 yıllık sözleşme gereği 3.6 milyon dolar talep etti.

Son Güncelleme: 14.06.2013 09:02
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Kadir Akaydın 2013-06-14 11:17:52

lnedense fedakarlık kendisine geldiği zaman toz kondurmuyor. madem özdeşsin. niye ücretle geldin.tazminatla gidiyorsun. bu yönetim değişmeyecek mi? ileriyi düşünmüyormusun.

Avatar
ALİ KIRKBİR 2013-06-14 10:00:26

yazik oda adam deği̇lmi̇ş.bi̇r laf vardir nasil geli̇rsen öyle gi̇dersi̇n.sende şenol hocanin arkasindan öyle gelmiştin.güle güle

Avatar
enes ozturk 2013-06-14 10:16:53

tolunay hoca trabzonsporla ozdeslestigini soyleyip nasil bu parayi istersin anlamak zor.yapilmis bir yanlis olabilir ama bunun bedelini senin cok sevdigini iddia ettigin kulup oducek.bu taraftar yuzune bir daha bakmaz.

Avatar
murat çakmakoğlu 2013-06-14 16:53:49

herkez geldiği gibi gider :) şenol hocan ın gıdısıne uzulmustum ama bu adamın gıdısıne cok sevındım. yenı hocamız hayırlı olsun.

Avatar
niyazi 2013-06-14 16:56:08

ya bunlar bu kadar ts'li işte.... ben bu şehirde doğdum bu şehirde adam oldum... hepsi fasa fiso.... bu bida trabzona sokmayın allah aşkına.... git o parayla kafana saç diktir....

Avatar
volkan bozbaş @ALİ KIRKBİR 2013-06-14 17:00:16

yönetimin yanlışı tazminat istemesi adamın kişesel hakkı yönetim hiç adamla konuşmadan mustafa akçayla anlaştı

Avatar
Aydın ATASOY 2013-06-14 17:02:43

bak oğlum; para mara deme çek git. 6 ayda trabzonspor'a ne verdin ki 3 yıllık tazminatını almak istiyorsun. ayıp ayıp. güya da trabzonsporlusun. sen bu tazminatı alırsan, bir daha da trabzon'a ve trabzonspor kulübüne ayak basma. veya çalıştığın zamanın parasını al ve gerisi hakkım değil de çek git. seni bağrımıza basalım. değerini sen belli et.

Avatar
Kemal BAYRAK 2013-06-14 17:08:10

tolunay hoca ile sözleşme yapıp parasını vermeyen trabzonspor kurumudur. vereceksin parasını adamın. yok öyle 'sen bizim çocuğumuzsun sen para alma' gibi laflar. elin yabancısı gelse peşin peşin ödüyorsun, kendi çocuğun ise kapı dışarı edilsin ve beleş çalışsın, tazminatını almasın. yok öyle üç kuruşa beş köfte.

banner573

banner575