Flaş Haber
Kapat

Tepkilere Cevap Verdi

Tayyip Erdoğan'ı Trabzon'da karşılamaya giden TG tribün lideri Mehmet Fındıkcı ( Jan Marie ) 'ya gösterilen tepkilere cevap verdi.

Tepkilere Cevap Verdi

Tayyip Erdoğan'ı Trabzon'da karşılamaya giden TG tribün lideri Mehmet Fındıkcı ( Jan Marie ) 'ya gösterilen tepkilere cevap verdi.

12 Kasım 2012 Pazartesi 00:13
Tepkilere Cevap Verdi
Mehmet Fındıkcı, " Tayyip Erdoğan olmasaydı Aziz Yıldırım'ı kim alabilirdi, kim ceza kesebilirdi? Başbakan bizim kupamızı çalmışsa Şampiyonlar Ligi'ne neden Trabzonspor alındı. Şampiyonlar Ligi'ne girdiğimiz için trilyonlarca gelir oldu. Trabzonspor'un marka değeri arttı. Yasa çıktı deniliyor. Bu yasayı sadece Tayyip Erdoğan mı çıkarttı. Ben siyaset ile Trabzonspor'u aynı kefeye koymam. İkisinin yeri de bende ayrıdır. Tribünde verdiğimiz destek ortadadır. Bilet konusunda bize o kadar haksızlık yapılmasına rağmen, yağmur çamur demeden dün oynanan maça akın ettik. 90 Dakika takıma destek olduk. Sıcacık evlerinde çaylarını yudumlarken, biz o soğukta ter döküp takımımız yalnız kalmasın diye destek veriyorduk. Sizlerde ekran başında dinliyordunuz! Beni sevmeyebilirsiniz, siyasi görüşümden eleştirebilirsiniz. Ama Trabzonsporluluğuma saygısızlık yapamazsınız." şeklinde konuştu.
Son Güncelleme: 12.11.2012 00:15
Anahtar Kelimeler:
Tepkilere Cevap Verdi
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
as 2012-11-12 00:31:13

trabzonluyum ve koyu trabzonsporluyum .ne yazık ki başbakanımız fb taraftarlarının tepki olarak akpye oy vermemesinden çekindiği için biz halen kupayı alamıyoruz!!! her seçim olmasa bile ilk seçimde bütün trabzonsporluların bir kereliğine sandıkta demokratik tepki koyması gerekli.şahsen ben bizim taraftarda böyle bir anlayış göremiyorum. şike yaptığı ispatlanan fb taraftarı bizlerden bin kat daha fazla takımına destek verip tepki gösterdi yazıklar olsun !!!!

Avatar
gomanchelu 2012-11-12 12:05:25

mehmet findikci, basbakani kurumlarla kisileri cok guzel ayirttigi icin de tebrik ettin mi bari? etmediysen cok ayip etmis olursun. (trabzonspor taraftari yalakalik yapmaz) nokta

Avatar
akyz 2012-11-12 12:06:59

emeginize sağlık

Avatar
akyz 2012-11-12 12:06:59

emeginize sağlık

Avatar
Ayhan Aksoy 2012-11-12 12:13:52

sanki seni şampiyonlar ligine tayyip erdoğan aldı. sen ona kalsaydın belkide küme düşendin. hala yalakalık yapmaya gerek yok. kimi seversen sev hatta neyi düşünürsen düşün ama bunu sadece şahsınla ilişkilendir. taraftar grubu adına veya trabzon formasıyla gösteriş yapma. o forma kutsaldir seven para verip alacak. seni̇n gi̇bi̇ beni̇m gi̇bi̇ o kadar...

Avatar
FORZA TRABZONSPOR 2012-11-12 13:29:11

başbakan gi̇tsi̇n fenerlilere yalakalık yapsın oyuncularını yanına çağırsın, o kupa elinde sonunda gelecek..
gelmesede teneke lazım değil...
2010-2011 şampiyon trabzonspordur istanbul köpekleri böyle bilsin

Avatar
murat sakarya 2012-11-12 16:29:39

öyle veya böyle politika işte de senin orada işin ne?

Avatar
Neatral 2012-11-12 16:51:54

siyasi görüsünden bana ne,sen trabzonspor bayragini isin icine karistirma yetkisini kimden aldin onu acikla..siyaset kim ts kim.trabzonsporun kupasini gasp eden musolliniydi yada kaddafi demi

banner573

banner575