Flaş Haber
Kapat

TFF Trabzon Taraftarını Çıldırttı!

TFF verdiği karar ile artık yeter dedirtti!

TFF Trabzon Taraftarını Çıldırttı!

TFF verdiği karar ile artık yeter dedirtti!

01 Eylül 2012 Cumartesi 04:27
TFF Trabzon Taraftarını Çıldırttı!
1461 Trabzon'un geçen hafta oynadığı ilk maç, Trabzonspor'un maç saatiyle aynı ana denk gelmişti. Bu hafta yine aynı zamana denk gelmesi Trabzon taraftarını çileden çıkarttı.

1461 Trabzon'un Avni Aker'de yapacağı açılış maçına bir çok seyirci gelemeyecek. Trabzonspor'un Gaziantep ile oynayacağı maç ile çakışması büyük hayal kırıklığı yarattı.

2 Eylül 2012 Pazar günü 1461 Trabzon 20.00'de oynanacak Torku Konya maçıyla taraftarla buluşacak. Karşılaşma öncesinde kupa töreni yapılacak ve Fuat Saka'nın konser verecek olmasına rağmen TFF'nin aldığı karardan dolayı katılım beklenilen düzeyde olamayacak!

TFF'nin Trabzon taraftarından ne istediği merak konusu?

Son Güncelleme: 02.09.2012 00:19
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
sakaryamerkezkafasınagoreherkes 2012-09-01 21:49:36

sorsan onlara alakası yok tamamen tesaduff derler bence... eh be kardesım trabzon spor a bırsey yapamıyorsunuz bu sekılde cırkefleserek ancak taraftarı ustunuze cekmeye calısıyorsunuz sanıosunuzkı bagzıları gıbı bızde ortalıgı yakıp yıkıp adımızı lekeyelecez aslaaaa.!!!! tff bukadar basit işleri beceremiosa istifaaya davet ediorum.

Avatar
laz adem 2012-09-01 21:46:51

nediyelim bukadar sütü bozuk bir araya ancak 100 yılda bir gelir

Avatar
vivalaz61 2012-09-02 00:21:13

annesini babasını tanımayan insanların boş çabaları.uğraşsınlar bakalım pislikler

Avatar
sedat ayvaz 2012-09-01 22:09:35

onlara oy veren saygıdeğer başkanımızından allah razı olsun

Avatar
2012-09-01 22:22:06

tff nin canı bişey istiyor herhalde nedemişler deve yi diken insanı ..... yaranır.bizimde yaranmamız lazım :)

Avatar
mesut çelebi 2012-09-01 22:32:22

büyük takım olmak bu işte.büyük takım olabilsek tff bunu asla yapmaya cüret edemezdi.sorarım size ;fenere bunu yapmaya cesaret edebilir mi ?

Avatar
alemdar @laz adem 2012-09-01 22:41:14

bölelerin bir kaçtanesini kursuna düzezen ozaman belki adam olurlar

Avatar