Flaş Haber
Kapat

TFF'den Resmi Rezalet

Trabzonspor'un şanlı şampiyonluklarını görmemezlikten gelen TFF'yi kınıyoruz!

TFF'den Resmi Rezalet

Trabzonspor'un şanlı şampiyonluklarını görmemezlikten gelen TFF'yi kınıyoruz!

20 Temmuz 2012 Cuma 12:08
TFF'den Resmi Rezalet

TFF Resmi site üzerinden yaptığı fikstür harinde bulunan detay Trabzonspor'a karşı TFF'nin yaklaşımını gösterdi.Trabzonspor'un şampiyonluklarını yok sayarcasına hazırlanan bu haber TFF'nin gerçek yüzünü bir kere daha gösterdi.

İşte O Haber ve Detay!

"Spor Toto Süper Lig'de geride kalan 54 yılda şampiyonluk yaşayan Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş, Bursaspor ; 2012-2013 sezonunda da Spor Toto Süper Lig'de zirvede yer almak istiyor. Fikstür çekimi sonunda, şampiyonluk yaşamış takımların ilk buluşması 2. haftada gerçekleşecek.

Geçen yılın dördüncüsü Beşiktaş, sezonu şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray'ı 2. haftada Fi-Yapı İnönü Stadı'nda ağırlayacak."

Şeklinde hazırlanan haber büyük tepkilere yol açacak gibi gözüküyor




Haberimizin ardından TFF habere Trabzonspor'u ekliyor ama yaptıkları bariz hataya rağmen özür dilenmiyor!



Son Güncelleme: 20.07.2012 12:16
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ENES ÇAVUŞ 2012-07-20 12:21:52

trabzonu çekemeyeniyosunuz ama olsun trabzonun tertemiz şampyonluklari sikeyle şampiyon olmaya çalisan fenerbahceyle ayni satirda yer almamali zaten.!

Avatar
erdinç kösemen 2012-07-20 12:23:24

şerefsiz federasyon

Avatar
erdem sarıkabadayı 2012-07-20 12:24:52

bizim sabrımız taşarsa alayını sileriz bunların yer yüzünden akıllı olun akıllı..!!!

Avatar
hüseyin ipek 2012-07-20 12:28:33

tff nin başındaki isme bakın bu tür saçma sapan şeylerin olması gayet normal başkanı olduğu takımı ne hale getirdiğine bakın takım avrupaya gidemedi takımı batırdı şimdi tff yi batıracak

Avatar