“TFF'nin Kararını Tanımıyoruz“

Avni Aker tribünlerinde bulunan en aktif grubun başındaki isimden bomba etkisi yapacak açıklama geldi.

“TFF'nin Kararını Tanımıyoruz“

Avni Aker tribünlerinde bulunan en aktif grubun başındaki isimden bomba etkisi yapacak açıklama geldi.

15 Mart 2014 Cumartesi 20:08
“TFF'nin Kararını Tanımıyoruz“
Jan Marie lakabıyla tanınan, Trabzonlu Gençler Taraftar Grubu Başkanı Mehmet Fındıkçı'dan HaberTS.com'a özel bomba etkisi yapacak bir açıklama geldi.

Fenerbahçe maçında yaşanan saha olayları nedeniyle verilen cezanın üzerine konuşan Fındıkçı, "Aziz Yıldırım nasıl TFF'yi tanımıyorsa, bizlerde tanımayacağız. Bu kadar adaletsizlik olmaz. 21 Mart Cuma günü Kasımpaşaspor ile Avni Aker'de oynanacağımız maç için stada gireceğiz." açıklamasını yaptı.

Kaynak: HaberTS.com / Ali Çil

Son Güncelleme: 17.03.2014 15:21
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Abdurrahman öztürk 2014-03-15 20:45:56

Sevgili june başkan yapılacak hareketlerin bize fayda getirmesi lazım ancak bu hareket bize zarar verir ve yine adaletsizlerin büyük bir zevkle avuçlarını ovuşturmasını sağlarsınız bunu bu şekilde yapmaktansa maç başkadığı anda trabzonsporlu futbolcularımızın enaz 10 oturma eylemi yapmasına yardımcı olalım daha etkili bir protesto olur iyi düşünelim bunu uygulamaya çalışalım bu konu ile alakalı cevabınızı merak ediyorum

Avatar
Necat kabakçıoğlu 2014-03-15 21:46:28

Olması gereken şeyde bu.

Avatar
Ali Kulac 2014-03-15 23:05:16

Helal size yakisir.

Avatar
hatice 2014-03-16 21:32:34

Tabi tabi gitte trabzonspora daha cok zarar ver otur oturdun yerde sen git basbakana kulluk yap iki yyuzlu olma

Avatar