Flaş Haber
Kapat

Tolga Zengin Gönderme Yaptı

Trabzonspor'un kaptanı tolga zenginden büyük vefa örneği

Tolga Zengin Gönderme Yaptı

Trabzonspor'un kaptanı tolga zenginden büyük vefa örneği

15 Ağustos 2012 Çarşamba 03:26
Tolga Zengin Gönderme Yaptı
Kaptan Tolga Zengin, Milli Takım kampına gitmeden önce bir TV'ye verdiği röportajda ilginç açıklamalar yaptı. Burak Yılmaz konusunun artık kapatılmasını isteyen Tolga, "Trabzonspor'un kendi değerlerine de sahip çıkması gerekiyor. Hami Mandıralı ve Ünal Karaman'a jübile yapılmalıydı. Bunları konuşmalıyız" ifadesini kullandı.

Hami Mandıralı jubile yapsın diyerek 11446 imza toplayan Trabzonsporlu taraftarların bu isteği sonuçsuz kalmıştı.

Mandıralı'nın yakın çevresine Şenol Güneş takımın başındayken bana Trabzonspor'da jubile yaptırmazlar dediği öğrenildi.

Son Güncelleme: 15.08.2012 03:29
Anahtar Kelimeler:
Tolga Zengin Tv Programı
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
fatih bürkev 2012-08-15 03:33:28

bu tolga adamın hası kım ne derse desın ben bu cocugu kısılık olsun sahsıyet olsun futbol olsun hal tavır olsun her yonuyle begenıyorum

Avatar
adem 2012-08-15 03:57:39

evet bencede kendi değerlerimize sahip çıkalım

Avatar
hasan akdaş 2012-08-15 04:37:44

tolga çok haklısın bizim başımızda şenol hoca varken bız ne jubile yaptırırız ne şampiyon oluruz ben bunu çok iyi anladım ben bi 30 yıldaha göremem şampiyonluga kaptan...?????

Avatar
Ali KIRKBİR 2012-08-15 09:02:28

eğer doğruysa gerçekten çok yanliş.bu şenol hoca için söylenen ilk şey değil.ateş olmayan yerden duman çikmaz.eğer yalansa şenol hoca bunlara bi açiklama yapmak zorunda,yoksa bu onun hakkinda çikan bütün iddaalarin doğru olduğunu kanitlar.

Avatar
temizlig 2012-08-15 09:18:26

gercektende bu insanlar bizi 3 kurusa satmadilar diyemi bu muameleyi goruyorlar?

Avatar
Özcan Şişman 2012-08-15 10:06:01

adamın dibisin sana bakınca kendimi görüyorum o kadar bizdensin tolga hep bizimle ol sen..

Avatar
mahmut zeki 2012-08-15 10:24:52

yaw bu gazetede sırf muhalefet olacam ayağına şenol hocaya demediği kalmamış yok şenol başındayken jübile yapılmazmş saderi bey başdayken olmasın o !!

Avatar
ahmet şahin 2012-08-15 10:26:39

hami severiz ederiz ancak, bir türlü konuşmasını öğrenemedi. hala çocuk gibi. bence 'bu ağzım yüzünden bana jubile yaptırmazlar' deseydi daha gerçekci olurdu.

banner573

banner575