Flaş Haber
Kapat

Tolga Zengin Maç Sonu Bombaladı

Kaptan, Trabzonspor ile dalga geçilen diziye ateş püskürdü.

Tolga Zengin Maç Sonu Bombaladı

Kaptan, Trabzonspor ile dalga geçilen diziye ateş püskürdü.

29 Kasım 2012 Perşembe 22:45
Tolga Zengin Maç Sonu Bombaladı
Tolga Zengin, "Çok severek izlediğim İşler Güçler dizisinde Trabzonspor'a büyük ayıp yapılmıştır. Biz kupa derdinde değiliz, hak hukuk peşindeyiz. Burdan sesleniyorum, Trabzonspor'a yapılan haksızlık espri konusu değildir ve olamaz. Ben şahsım adına bir daha bu diziyi asla izlemeyeceğim ve bu takımın kaptanı olarak da taraftarımızın tepkilerini göstermesini istiyorum. Hiç bir şey yapamıyorsak lütfen izlemeyelim. Kupa falan umurumuzda değil biz hak ve hukuk peşindeyiz" şeklinde konuştu.

Tolga Zengin'in bahsettiği sahnede yaşanan diyalogda, Trabzonspor'un 2010-2011 sezonuyla ilgili itirazlarına bir gönderme bulunuyor.
Son Güncelleme: 29.11.2012 23:22
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
sevilay sağlam 2012-11-29 23:08:52

izlemiyordum sen söyle kaptan kanalı bile açmam..

Avatar
ismail 2012-11-29 23:18:15

izlemeyin s leri

Avatar
umut ergüven 2012-11-30 00:52:27

ara sıra bakıyordum ama artık o diziyi izlemem mümkün değil.senaryosunu yazanlardan birisi de trabzonsporluymuş.malesef bazıları aslına böyle düşman oluyorlar.aziz'in uşaklarına kazandıracak reytingimiz yoktur.

Avatar
yigit sahin 2012-11-30 00:56:29

baskaniniz o kadar cok agladiki dizilere bile konu oldunuz

Avatar
sinan bebek 2012-11-30 02:17:59




kaptan sana sonuna kadar katılıyorum keske teknik heyet yönetimde senin kadar adam olsada trabzona sahip çıksa lütfen kavga etmeyi birilebirilerini suçlamayı bırakalım trabzonsporumuza sahip çıkalım başka trabzonspor yok

Avatar
serbulent aşık 2012-11-30 08:27:50

bundan sonra izleyen fenerli olsun, bundan daha büyük te yemin olmaz.

Avatar
MURAT @sevilay sağlam 2012-11-30 09:02:04

boş işler..

Avatar