Flaş Haber
Kapat

Tolga Zengin'den Burak ve Selçuk Açıklaması

Trabzonspor kaptanı Tolga'dan ilginç açıklamalar

Tolga Zengin'den Burak ve Selçuk Açıklaması

Trabzonspor kaptanı Tolga'dan ilginç açıklamalar

24 Mayıs 2013 Cuma 10:00
Tolga Zengin'den Burak ve Selçuk Açıklaması
Kaptan Tolga, geride kalan sezonla ilgili FOTOMAÇ'a önemli açıklamalarda bulundu. Trabzonspor'da hayata gözlerini açtığını belirten tecrübeli futbolcu, "Ben hayatım boyunca Trabzonsporlu Tolga Zengin olarak anılmak istiyorum" dedi. Galatasaray maçında tribünlere el ele gitmeleri ve Burak'a sarılmasıyla ilgili de konuşan Tolga, "Hemen asıp kesmeye çalışıyorlar. Olayın aslı şöyle gelişti. Selçuk geldi 'Ağabey birlikte el ele gidelim' dedi. Alkışlamamak şartıyla kabul ettik. Selçuk'a kızıyorlar ama o gitmeden önce ona 'Hakkımızı yiyen kulüplere gidersen hakkımı helal etmem' dedim. Selçuk'a ilk teklif Fenerbahçe'den gelmişti ve o bunu geri çevirdi. Burak da bu kulübe para kazandırıp gitti ve yine kazandıracak. Gittiği her yerde hakkımızı dile getirdi. Galatasaray'da da söyledi. Bir kez unuttu asıldı kesildi. Bence Burak ve Selçuk'un hakkını yiyoruz" ifadelerini kullandı.

Fotomaç / Ulaş ÖZDEMİR
Son Güncelleme: 24.05.2013 10:02
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
aliihsan sel 2013-05-24 11:31:06

galatasaraya duşman olmaya gerek yok herkesle sorunmu yaşayalım biraz sag duyulu olmalıyız adam ların macta actıkları pankarti gurdunuz gerisini boş verin o pankart bana dunyalari verdi varolun aslanlar yureklilikle o yaziyi oraya astinizya gerisi boş sizi seviyoruz artik

Avatar
iskender dudioğlu 2013-05-24 11:26:47

kaptan tolga gibi 11 futbolcumuz olsun yense de yenilse de gözümüzü kırpmadan destekleyeceğimiz bir trabzonsporumuz olur..

Avatar
Barış Güneş 2013-05-24 11:35:25

bu açıklamaların neresine şaşırdınız? ne dediyse hepsi doğru. sadece selçuk kontrat yenilemeyip bonservis kazandırmadığı için hatalı bence. kaptana kötü kaleci demeyi bırak süper kaleci demiyenin alnını karışlarım.

Avatar
extazi0707 2013-05-24 11:41:26

yaw bu futbol yani buraka kızmak anlamsız.bi yandanda başkandada suç var yaniiii.5 milyona verdi geçtii.kaptan haklı arkadaş..belki onun yerinde ben olsaydım takımı bırakıp giderdim

Avatar