Tolga Zengin'in Bonservis Bedeli Belli Oldu

McGregor’u gönderecek olan Beşiktaş, Tolga Zengin’i transfer etmek için ısrarcı. Eldivenleri Onur’a kaptıran tecrübeli file bekçisi de oynayabileceği bir takıma transfer olmak istiyor.

Tolga Zengin'in Bonservis Bedeli Belli Oldu

McGregor’u gönderecek olan Beşiktaş, Tolga Zengin’i transfer etmek için ısrarcı. Eldivenleri Onur’a kaptıran tecrübeli file bekçisi de oynayabileceği bir takıma transfer olmak istiyor.

18 Mayıs 2013 Cumartesi 10:28
Tolga Zengin'in Bonservis Bedeli Belli Oldu
Yaklaşık 2 ay önce Trabzon deplasmanına giden Beşiktaşlı yöneticiler, Tolga için nabız yoklamış ve olumlu yanıt almıştı. Ancak Trabzonsporlu oyuncunun bonservis bedeli el yakıyor. Bordo-Mavili yönetim, Tolga için 5 milyon Euro (Yaklaşık 12.5 Trilyon) istiyor. Beşiktaş ise bu fiyatı aşağıya çekmek için bastırıyor. Yönetim, Trabzonspor’la yapacağı pazarlıklarda uzlaşmaya varamazsa başka alternatiflere yönelecek. Tolga’nın ardından listedeki ilk oyuncu Sinan Bolat. Genç kalecinin bonservis sorununun olmaması da, bu transferi cazip kılan bir başka etken.
Son Güncelleme: 18.05.2013 10:32
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
oflu 2013-05-18 10:45:49

az bile demisler daha asagi ceken futboldan anlamiyordur musleraya bile adamlar 25 m euro istiyor bizim futbolcularimiz bu kadar degersizmi ??

Avatar
murat özen 2013-05-18 11:18:37

sata sata ellerinde ne kaldı küme düşme üzerine geldik trabzon tarihine bir bakın ve hergecen yıl trabzonun düştügü duruma bakın 30 senedir mardo mavi renge hastasıyız trabzon spora kimler geldi ne oyuncular vardı ama elinde tutcagına satmayı ve ceplerini doldurmayı hedefliyorlar bizim aldıgımız yabancılara bakıyorum sahada nal topluyorlar güme düşen bir takımın yabancısı canıyla tırnagıyla mücadele ediyor takımı sınırdan kurtarıyor bizimkilerde pizaaa yemeye gidiyorlar ben sahsıma konusuyorum sadece trabzon şehrine ve bordo mavi rengine hastasıyım bu yönetime cok kızıyorum saygılarımla murat özen

Avatar
Fuat 2013-05-18 11:54:55

hem türkiyenin en iyi kalecilerinden birini almaya çalışacaksın, hemde bonservisi çok bulacaksın. alıştılar tabi beleş fiyata futbolcu almaya, git avrupadan kaleci bak bakalım nasılmış bonservisler, 30 35 yaşında dedelere veriyorlar o parayı.

Avatar
Dursun CEVAHİR 2013-05-18 11:57:24

ben en çok neye sevi̇ni̇yorum..sadri̇ şeneri̇n gi̇di̇şi̇ne fakat onun i̇şi̇ belli̇ olmaz bakarsin vaz geçer hele şu seçi̇m bir yapilsin da ki̇m geli̇rse gelsin tabi̇i̇ ki̇ of lu olsun i̇sterim ama trabzonumuz i̇çi̇n en hayirli ki̇m i̇se o olsun di̇yorum...

Avatar