Flaş Haber
Kapat

Tolunay Hoca Aradığı Forveti Sonunda Buldu

Trabzonspor'da forvetin yeni patronu belli oldu.

Tolunay Hoca Aradığı Forveti Sonunda Buldu

Trabzonspor'da forvetin yeni patronu belli oldu.

01 Mart 2013 Cuma 10:41
Tolunay Hoca Aradığı Forveti Sonunda Buldu
Sezon başında forvet arayışına giren Trabzonspor Janko ile anlaştı ancak umduğunu bulamadı. Bu durumda gözden düşen ve havalimanından geri dönen Brezilyalı Henrique forvetin patronu oldu.

Forvetin yeni patronu Paulo Henrique oldu. Son iki maçta ilk onbirde sahaya çıkan Brezilyalı oyuncu, Mersin İdman Yurdu karşısında attığı golle takımı 3 puana taşırken, kupada da 90 dakika sahada kaldı. Tolunay Kafkas'ın Kasımpaşa karşısında da forveti Henrique'ye teslim etmesi bekleniyor.

JANKO VE ZEKİ KOŞU YAPTI

Bordo-mavili takımda sakatlığı bulunan Marc Janko ile idman eksiği olan Zeki Yavru, dünkü antrenmanda takımdan ayrı düz koşu yaptılar.

Son Güncelleme: 01.03.2013 10:42
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
laz 2013-03-01 13:41:59

biri allah rızası için bana söylesin: bu emre güral neden oynamıyor bilmediğimiz bi durumu mu var tam tolunay hocanın oynatacağı adam diye düşünüyordum bir kere bile oynatmadı? bilen varsa anlatsın

Avatar
yasin kulaksız 2013-03-01 16:10:36

bunlar hiç bibok bilmiyo

Avatar
lazo @laz 2013-03-01 17:14:46

sadri sener istifa !!!!!!!!!!!!!!

Avatar
selahattın bal @laz 2013-03-01 17:17:18

emre gurdalı bı tene tolunay hoca...ayrıyetten bıde 1461 beş futbolcu al a takıma koy

Avatar
Kazim Alaca 2013-03-01 17:25:09

vay be bu karanlik,sis pus havada nasil buldun bu golcuyu.sana nekadar tesekür etsek azdir.hocaaa,sizde iyi bir manset attiniz bu yakisti size ne diyelim okuyanda gelecek sene icin bulundu saniyor.süper calisma!!!!!!

Avatar
Hasan Ali Rüşen Degirmenci @laz 2013-03-01 18:12:24

ayenen arkadaşım bende sizin gibi düşünüyorum! neden emre güral oynatılmıyor?????

Avatar
mehmet aygün 2013-03-01 20:06:06

aynen bizim forvetimiz emre güral olmalı ki biyerlere gelelim hem genç hem dinamik hemde fiziki yapısı uygun böyle kardeşlerimize şans tanımalıyız hocamız çok düzgün vede ts ye yıllarını vermiş biri ama emreyi tutmalı vede gerçekten emreyi türkiyenin ronaldosu yapmalı

Avatar