Tolunay Kafkas'a Rekor Tazminat Ödenecek

Trabzonspor'dan ayrılışını televizyondan öğrenilen Tolunay Kafkas sözleşmesinde bulunan tazminat maddesini dikkate alması bekleniyor.

Tolunay Kafkas'a Rekor Tazminat Ödenecek

Trabzonspor'dan ayrılışını televizyondan öğrenilen Tolunay Kafkas sözleşmesinde bulunan tazminat maddesini dikkate alması bekleniyor.

29 Mayıs 2013 Çarşamba 06:12
Tolunay Kafkas'a Rekor Tazminat Ödenecek
Trabzonspor'da görevden alındığını TV'den öğrenen teknik direktör Tolunay Kafkas, sessizliğini koruyor. 2 yıllık daha sözleşmesi bulunan Kafkas'ın tazminatının 2.4 milyon dolar tuttuğu ve bu muameleye sinirlendiği için indirim yapmayı düşünmediği bildirildi.

Son Güncelleme: 29.05.2013 06:14
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Mehmet Albayrak 2013-05-29 08:42:15

o çok övündüğü ts luluğunu gözden geçirsin.
türbinlere herkes oynar. burak gibi

Avatar
mahmut 2013-05-29 10:15:43

gönderirsin u 13 ün başına ,paşa paşa orda çalışır

Avatar
AHMET USTA 2013-05-29 11:26:52

şenol güneş gidince ac kurtlar gibi çöreklendi oraya. biz kendisini seviyoruz ama herşeyin bir yöntemi var. atlamayacaktı hemen. geldiği gibi gitmesi normal. fakat tazminat konusuna gelince tüm kapıları kapatır haberi olsun.

Avatar
Hakan AKAR 2013-05-29 11:48:00

sayın hocam neler sinirlenmiş ki?kendisinin geliş biçimi normal miydi ki?takımdan önce şehre gelip sözleşme imzalamış idi.allah'ın sopası yok derler.

Avatar
Hasan Kurtuluş 2013-05-29 12:17:24

lafa gelince trabzonspor un adamıyım paraya gelince sinirlendim.sende haklısın tolunay

Avatar
tarbzonlu 2013-05-29 13:10:05

evet belkıde yonetımın yaptıgı yanlıs tolunaya hak verıyorum fakat sunuda vurgulamak ıstıyorum eger goreve geldıgınde dedıgı gıbı kısılıge sahıpse gercekten trabzonu trabzonsporu sevıyorsa tazmınatı o cok sevdıgı takıma hıbe eder

Avatar
Ünal YILDIRIM 2013-05-29 14:33:28

sadri şener idaresinin geleceği görememesi başka bir şey değil. belli değil mi en geç aralıkta kongre olacağı ona göre bir mukavele yapar insan.

Avatar
Engin Aydın 2013-05-29 15:50:53

neden sinirleniyor ki.tamam tolunay trabzonun evladı dedik ama kendiside şenol hocanın yerine aynı şekilde gelmedi mi?

banner573

banner575