Topun Ağızındaki Futbolcular

Şenol Güneş hazırlık kampında gidecek futbolcuları belirlemeye başladı

Topun Ağızındaki Futbolcular

Şenol Güneş hazırlık kampında gidecek futbolcuları belirlemeye başladı

24 Temmuz 2012 Salı 03:24
Topun Ağızındaki Futbolcular
Hollanda kampında beklentileri karşılayamayan Vittek, Sapara, Cech, Alanzinho ve Zeki Yavru'nun, Münih'teki ikinci etap kampında yer alması zor görünüyor.

Bordo-Mavili takım, Hollanda kampını tamamladı ve dün yurda döndü. Kamp birçok oyuncu için  oldukça verimli geçerken, bazı futbolcular ise kendilerine tanınan şansı iyi kullanamadı. Bu isimlerin başında Robert Vittek geliyor. Yönetimin satış listesine koymasına rağmen Şenol Güneş’ten ikinci bir şans isteyerek kampa giden tecrübeli golcü, büyük hayal kırıklığı yarattı. Vittek gibi ikinci şans isteyen Sapara da beklentileri karşılayamadı. Sapara’nın Kasımpaşaspor ya da Gaziantepspor’a gidebileceği belirtiliyor. Arap takımlarının ve Mersin İdman Yurdu’nun transfer etmek istediği Alanzinho’yla da yolların ayrılması bekleniyor. 




Sol bek aranıyor



Hollanda’da kampın en vasat ismi ise Cech oldu. Şenol Güneş’in, yönetimden Çek oyuncunun gönderilip, yerine derhal bir sol bek alınmasını isteyeceği öğrenildi. 1461 Trabzon’dan takıma dahil olan Zeki Yavru da kendisine verilen şansı iyi kullanamadı. Bu oyuncuların, ikinci etap kamp çalışmalarının yapılacağı Münih’e gitmeleri zor görünüyor.
Son Güncelleme: 24.07.2012 12:46
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
kemal camkerten 2012-07-24 12:54:39

bu trabzon spor da bu yonetim varken çoook daha topcu alir geri gonderir bence once yonetimin gitmesi lazim

Avatar
volkan demir 2012-07-24 13:14:42

abi trabon spor çok iyi bir takım ama alanzinho kalsın abi nolursun gitmesin

Avatar
Fatih Yılmaz 2012-07-24 12:55:01

hersey iyi guzelde alanzinho yu ne diye satis listesine koyarlar anlamak mumkun deil,alanzinho ya gelene kadar bir suru adam var takimdan gidecek...belki performansinda dusukluk var ama takimdaki yabancilar icinde en iyi olanlardan biride o...alanzinho nun satilmasina siddetle karsiyim ki cogu taraftarimozda eminimki benim gibi dusunuyolardir..

Avatar
ercan dogan 2012-07-24 13:09:36

iyi ne güzel trabzonu kümede görmekte varmış ama önemli deil yönetimdekiler dyerli futbolcuları gönderdiklerine göre vardır bildikleri seyirci her zaman alır yerini gelen bütün protostolar karşısında umarım dik durmasınıda bilirsiniz;)

Avatar
volkan demir 2012-07-24 13:14:41

abi trabon spor çok iyi bir takım ama alanzinho kalsın abi nolursun gitmesin

Avatar
trabzonlu 2012-07-24 12:56:19

sapara oldugundan eminmisiniz.?

Avatar
isa bayrak 2012-07-24 13:50:18

bu sene trabzonspor dan yine hic birsey olmaz anlaşılan ..

Avatar