Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor - 1461 Trabzon ile Karşılaştı

Trabzonspor Mehmet Ali Yılmaz tesislerinde 1461 Trabzon ile hazırlık maçı yaptı

Trabzonspor - 1461 Trabzon ile Karşılaştı

Trabzonspor Mehmet Ali Yılmaz tesislerinde 1461 Trabzon ile hazırlık maçı yaptı

05 Mart 2013 Salı 20:29
Trabzonspor - 1461 Trabzon ile Karşılaştı
TRABZONSPOR:Tolga, Zeki, Alim, Bamba, Uğur,, Aykut,  Soner,  Adrian Yasın  Halil, Emre

1461 TRABZON: Yakup, Sıddık İstemi, Mustafa Akbaş, Mehmet Kuruoğlu, Oğulcan, Batuhan, Hüseyin, Emrullah, Barış, Ofoedu, Abdullah Halman

Karşılaşmayı Trabzonspor asbaşkanı  Nevzat Şakar, genel sekreter Hasan Yener, Mali Sayman Temel Kazancıoğlu ve yöneticiler Hakan Tuncay ile Ömürden Yavuz 'da izledi. Ayrıca 1461 Trabzon başkanı Suat Şen yönetici Yavuz Şanver 'de maçı izledi.

GOL DK 27 Halil Altıntop

GOL DK 37 Emre Güral

35 ER DAKİKALIK 2 DEVRE OYNANAN MAÇTA İLK YARI SONA ERDİ

TRABZONSPOR 2- 1461 TRABZON 0

İKİNCİ YARI BAŞLADI

Trabzonspor ikinci yarıya oyuncu değişilikleri ile başladı

Bordo mavililerde ilk yarının sonunda  Halil, Yasin ve kaleci Tolga oyundan çıktı. Kaleci Tolganın yerine oyuna kaleci Zeki,  Halil'in yerine A.Karmil ve Yasın'ın yerine Volkan Şen dahil oldu

KARŞILAŞMA SONA ERDİ

Trabzonspor 2- 1461 Trabzonspor 0

Son Güncelleme: 05.03.2013 20:32
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Murat Menteşoğlu 2013-03-05 20:41:54

trabzonspor moral bulsun diye hazirlanmiş bir maç,pilot takimimizin a takimimizdan ii olduğu ama abilerine moral vermek için asilmadiklari bir maç,düşünün tarbzonsporun oyuncu kalitesini:(:(:(

Avatar
mutlu küçük 2013-03-05 20:51:33

1461 fazla asılmamıstır maça.yeteri kadar rezil oldular.birde biz yenmiyelim demişlerdir.inşallah 1461 süper lige çıkar.bunlar zaten küme düşecekleri için takımı da satmaya gerek kalmaz.bu takımdan elini çekmesi gerekenlerin başında faruk özak ve özkan sümer.artık defolun gidin.asalak gibi bitirdiniz koskoca takımı

Avatar
tahir 2013-03-05 20:57:19

siz ancak pilot takımı yenersiniz ruhsuzlar!!!

Avatar
ADAKGER 2013-03-05 21:23:39

mutlu küçük'üm yorumuna katılıyorum 1461 maça asılmamıştır abilerini mahçup etmemek için... yoksa kadiköyde fenere 3 atan takım trabzona 5 atmaz mı!!!

Avatar
bco 2013-03-05 21:24:37

sadri şeneri bitirmek için faruk özak ve saz ekibi bu işin içinde yoksa ben de bir şey bilmiyorum.çünkü bunlar çıkarları için her şeyi yaparlar.öyle talimat almışladır.

Avatar
selçuk cVUS 2013-03-05 21:27:19

1461 asilmamiştr maca trabzon olu zaten birde biz vurmayalim demiştr

Avatar