Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor 3 Futbolcuya Kapıyı Gösterdi

Bordo-mavili yönetim 3 futbolcu hakkında karar verdi

Trabzonspor 3 Futbolcuya Kapıyı Gösterdi

Bordo-mavili yönetim 3 futbolcu hakkında karar verdi

01 Aralık 2016 Perşembe 09:52
Trabzonspor 3 Futbolcuya Kapıyı Gösterdi
Yönetim, mevcut kadrodaki Muhammet Demir, Akakpo, İbanez gibi oyunculara gelecek olan teklifleri değerlendirme kararı aldı. Bordo-mavililer yapılacak transferlerle birlikte UEFA kriterlerinde sıkıntı yaşamamak için kadro derinliğini de korumayı amaçlıyor.

GÖZLERİ YANAL'DA
Bu sezon lig ve kupa maçlarında forma şansı bulamayan genç oyuncular Abdülkadir Ömür ile Yusuf Yazıcı, Gümüşhanespor karşılaşması öncesi idmanlardaki çalışma azimleriyle dikkat çekti. Bu sezon hem lig hem de kupada henüz siftah yapamayan genç oyuncular, H Grubu ilk hafta maçında teknik direktör Ersun Yanal'dan görev bekleyecek..
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
murat 2016-12-01 09:21:12

ibanez kesinlikle kalmalı

Avatar
2016-12-01 09:40:35

İBANEZ KESINLIKLE KALMALI DAHA ÇOK SANS VERILMELI MUSTAFA ONUN GIBI ORTA YAPAMIYOR KALMALI

Avatar
Barış 2016-12-01 10:21:18

Bu haberlerin doğru olduğuna inanmıyorum. Artık bu tür asılsız ispatlanamıyan haberler yapmayın.

Avatar
Hüseyin Akyüz 2016-12-01 11:51:52

Ibanez'den önce gönderilmesi gereken daha ne oyuncular var. Ibanez'e sezon sonuna kadar sans verilmeli bence.

Avatar
Gokhan 2016-12-01 11:07:52

Ahahahuhuhuha ibanez mi? Siz buyuk kulup degilsiniz bence . Basit ve 3.sinif bir anadolu kulubu ts nokta.

Avatar
ata 2016-12-01 13:01:51

gitmesi gerekenler zeki muhammet mustafa suk yusuf

Avatar
Mustafa 2016-12-01 15:29:51

ibanez muhammet akakpo kalmali / gönderilmesi gerekenler Mustafa Yumlu Ndoye Zeki Yavru jun suk aytac kara

Misafir Avatar
Bozbey61 2016-12-01 23:31:43 @Mustafa

Ayni kardeşe katiliyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bozbey61 2016-12-01 23:31:43 @Mustafa

Ayni kardeşe katiliyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ufuk61 bunlar kım gidecek kım kalacak bunlar trabzon sporu kumeye duşurmenin peşinde daha ersulyanal pezevenkı orda istifani acele ver it 2016-12-01 23:30:05 @Mustafa

Gitmesi futbolcular zekı yavru mustafa akbaş yusuf yerlerine 3 yane kalıteli topcu alin ondan sonra trabzonu kımse durduramaz ersun yanal trabzonu satmasın generde heriş olabılır usta naşkan adami olamaz yapamaz cok zavalı bıri

Beğenmedim! (1)
Avatar
Muhammed 2016-12-05 12:30:52

Ibanezi sag aciga al Castilloyu forvet olarak dene sag acigada yusuf yerine beroyu koy anlasmazsalar birsey bilmiyom ya

banner575