Trabzonspor'a İkinci Gümüşhanespor Şoku

Türkiye Kupası'nda H Grubu'nda 5. hafta mücadelesinde Spor Toto 2.Lig Kırmızı Grup temsilcisi Gümüşhanesspor ile Trabzonspor berabere kaldı. Trabzonspor'un gruptan çıkma şansı son maça kaldı

Trabzonspor'a İkinci Gümüşhanespor Şoku

Türkiye Kupası'nda H Grubu'nda 5. hafta mücadelesinde Spor Toto 2.Lig Kırmızı Grup temsilcisi Gümüşhanesspor ile Trabzonspor berabere kaldı. Trabzonspor'un gruptan çıkma şansı son maça kaldı

18 Ocak 2017 Çarşamba 13:50
Trabzonspor'a İkinci Gümüşhanespor Şoku
Gümüşhane - Trabzonspor maçı! Ziraat Türkiye Kupası'nda H Grubu'nda 5. hafta mücadelesinde Spor Toto 2.Lig Kırmızı Grup temsilcisi Gümüşhanespor ile Trabzonspor kozlarını paylaştı.

Gümüşhane Yenişehir Stadı'nda oynanan karşılaşma 0-0 eşitlikle sona erdi. Her iki takım da 3 puan için büyük çaba harcarken karşılıklı ataklardan sonuç çıkmadı. Özellikle maçın son bölümünde heyecan artarken, beklenen gol gelmedi.

Alınan bu sonucun ardından Gümüşhane 8 puana çıkarken 2. sıradaki yerini korudu. Trabzonspor ise 6 puana yükselerek 3. sırada kaldı.

Grubun son hafta maçında Tarık Daşgün'ün çalıştırdığı Gümüşhanesspor deplasmanda Kızılcabölük ile karşılaşacak. Trabzonspor sahasında Konyaspor'u konuk edecek.

*Ziraat Türkiye Kupası H Grubu'nda Gümüşhanespor ile Trabzonspor, Yenişehir Stadı'nda karşılaştı. Bazı Gümüşhaneli taraftalar maçı stadın çevresindeki yüksek tepelere çıkarak izledi.
Son Güncelleme: 18.01.2017 16:02
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Yasin 2017-01-18 16:11:25

Ne bicim küfür ediyorsunuz arkadaslar utanmiyor musunuz sizin ananiz babaniz baciniz yokmu utanin lan takim kötü senelerdir neyapalim saglik olsun bizim görevimiz izlemek maca gitmek taraftar olarak bi cosku yaratmak yapiyormuyuz bunu hayir hep kötü

Misafir Avatar
neco 2017-01-18 16:38:29 @Yasin

yasin seni tebrik ediyorum adam gibi bir yorum eline sağlık

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hüdaverdi BALLI 2017-01-18 15:40:18

Maçın bitimine 10 dakika var, bu takımdan bir şey olmaz, haydi kupadan elenişi hep birlikte üzülerek izleyelim.

Avatar
Baki Besli 2017-01-18 14:52:04

Ulan yusuf erdogan sen ts futbolcusu deyilsin gumushanede oynayamasin bide utanmadan kaptan yapmislar bu kadar kotu topcuyu ilk yari bir iyi posisyonu yok bokcunun

Misafir Avatar
Ömer 2017-01-18 16:17:19 @Baki Besli

Futbol sagsı futbola hiç elverişlimiydi bugün bu Tarlada futbol oynatan Federasyonona yazıklar olsun futbol sagsı deyil mübarek patates tarlası buz patenti sen istersen Messiyi koy bu sagda oynayamaz

Beğenmedim! (1)
Avatar
Firtina 55 2017-01-18 15:55:30

Artik sadece maci izlemek icin harcadigim 1 gb internetime üzülürüm

Avatar
h.doğan 2017-01-18 15:49:34

Geçmiş olsun... Bu sene kupada yokuz demek...Hadi kupayı geçelim de doğru dürüst tek bir pozisyonumuz var mı? Kafayı yedirecekler adama...

Avatar
Hüdaverdi BALLI 2017-01-18 15:55:27

Muharrem USTA'ya hediye olsun kupa... Brovo Gümüşhane ye adam gibi oynadılar alması gereken sonucu aldılar. Ersun hoca ne yapmaya çalışıyor anlamakta güçlük çekiyorum. Forvet almadan Muhammet DEMİR'i gönderen zihniyete ne demeli? Söyleyecek söz bulamıyoum, yazık milyo eurolara

Avatar
amq suk ta bi bok yok rodallega yı artık alın şu olcayın bitirişi vuruşlarını geliştirin 2017-01-18 14:41:12

amq suk ta bi bok yok rodallega yı artık alın şu olcayın bitirişi vuruşlarını geliştirin

Kaynak ==>http://www.haberts.com/trabzonspor/gumushanespor-0-0-trabzonspor-h58258.html

Trabzonspor Haberleri

Avatar
levent 2017-01-18 16:31:38

Bu takımda oynayan futbolcular çok şanslı. TS gibi bir takımda ve iyi paralara oynuyorlar. Ben 2. ligde bir takım çalıştırsam çoğu oyuncuyu takımıma almam. ama o almayacağım adamlar malesef TS de oynuyor. Maçı izledim. Yusuf, Okay, Medjani, Uğur bu takımda ilk 11 oyuncusu olamaz. aytaç, suk, mustafa akbaş ise bu takımın oyuncusu olamaz. dğerleride aslında olamaz ama malesef yerlerine iyi oyuncu alabilecek paramız yok. Zemin o kadar kötü ki top yere vurunca hızlanıyor ama bizimkiler hep uzun top oynuyor. Her top auta çıkıyor ama bizimkiler olayı çözemiyor. Futbol zekası bu saydığım oyuncularda hiç yok. o nedenle de kesinlikle gelişemezler. Yusuf da bunu gördük. ne bir adam geçebiliyor ne doğru düzgün ortası var. Önüne aldığı topu sağa sola bakmadan sürüp auta çıkarıyor. Ligde takım kötü tek dayanağı kupa ondada bir mucize olmazsa elendi. Zemin kötü tamam ama bizim takımdaki oyuncular zemindende kötü. Türk futbolcu gelişemez. Gelişmesi için futbol zekası olmalı.

banner573

banner575