Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor'a Son Dakika Şoku!

Mehmet Ekici takasında flaş gelişme...

Trabzonspor'a Son Dakika Şoku!

Mehmet Ekici takasında flaş gelişme...

06 Ocak 2017 Cuma 10:25
Trabzonspor'a Son Dakika Şoku!

Mehmet Ekici’ye karşılık Trabzonspor’a önerilen ve önce ‘Tamam’ diyen Aatif, son anda vazgeçti, Bordo- Mavililer’e gitmeyi kabul etmedi.

Sezonun en çok konuşulan transferinde artık sona gelindi. Mehmet Ekici’ye karşılık Trabzonspor’a önerilen Aatif’ın Karadeniz ekibine gitmeyi kabul etmemesi üzerine Fenerbahçe son formülü devreye soktu.

Sarı-Lacivertliler, deneyimli orta alan oyuncusunu takas işini gündemden kaldırıp direkt bonservis bedeli ödeyerek renklerine bağlayacak. Bu transfer için konuşulan rakam ise 1.5 milyon Euro (5.5 milyon TL) civarında.

4 yıllık anlaşma
Mehmet Ekici’nin de, Trabzonspor’un da Fenerbahçe’nin önerisine ‘evet’ dediği, başarılı futbolcunun en kısa zamanda yeni takımının kampına katılacağı öğrenildi. 26 yaşındaki futbolcuyla Fenerbahçe’nin 4 yıllık bir sözleşme imzalaması, Mehmet Ekici’nin de sezonluk 2 milyon Euro (Yaklaşık 7.5 milyon TL) kazanması bekleniyor.

Son Güncelleme: 06.01.2017 11:57
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
yorumcu 2017-01-06 11:16:08

1,5 milyon verip Ekici yi transfer edebilir misiniz ? Hayir... Demek ki fener bedavaya aliyor adami..ama içler acisi bi olay var burada, senin en iyi adamin bile 2 milyon etmiyor, yazik valla trabzon bitmiş çöp olmuş

Avatar
Hüseyin Akyüz 2017-01-06 11:30:10

Ekici'yi 1,5 M €'ya satanin alnini karislarlar. O paraya satacagima inat icin onu oturturum sene sonuna kadar yedek kulübesinde! Daha dün FB Atif + 1.8 M € verecekti. Ne oldu simdi? Baskan bu ise imza atarsa ardindan da hemen istifasini yazsin. Görün bakin Ekici elde kalacak! Bu da Ekici'nin zararina olacak.

Avatar
mami28ts 2017-01-06 11:32:23

1.5 milyon ne o zaman sene sonuna kadar gitmesin trabzonda oynasın oynamıyosa kulubede otursun. yazık kulube ne hale geldii.

Avatar
Taraftar 2017-01-06 12:20:02

Eğer Aatıf gelmiyorsa Mehmet Ekici yi de göndermeyin sezon sonuna kadar oynayıp bedava gitsin Fener'e. En azından kendi ellerimizle şampiyon yaptırmayalım bedavaya...

Avatar
Veysel 2017-01-06 12:22:36

1.5milyon Mehmet'e nedir ya simitmi satıyorsunuz

Avatar
İlker tepecik 2017-01-06 12:29:06

İstanbul nere Trabzon nere TS antremanları İstanbul'da yapmalı ev sahibi olduğu maçları trabzonda oynar böylece ayda iki gün trabzonda kalır topçular yarıyarıya maliyetler düşer yöneticilerde bayılır TS ye gelen başkanlar bile İstanbul'da kalıyor Trabzon'a anket yapsan çoğu İstanbul'da yaşamayı seçer konu basit gidip en pahalı yerden antrenman tesisi alın mesele Eti'ler

Misafir Avatar
Hasan Demir 2017-01-06 15:14:31 @İlker tepecik

Süper tespit kardeş. Bu toki kitapsızları stadyum yapalım derken içine etmişler. Bina yapan firmaya stad yaptırıyorlar. Şimdi düzeltelim diye birsürü yama yaparlar. Avnıakerden eski olur.

Beğenmedim! (1)
Avatar
erol 2017-01-06 11:56:45

adam zorla oynuyor hoca ne yapsın adam zaten kafasına koymuş gitmeyi

Misafir Avatar
ergün yılmaz 2017-01-08 00:04:26 @erol

ben olsam ekiciyi satmam inat uğruna kulübede oturttururum FB vereceğine seneye nereye gidecekse gitsin zaten bir dönem iyi oynadı daha sonra yattı adam değil şimardı

Beğenmedim! (1)
Avatar
abdullah fanatik 2017-01-06 11:24:34

trabzonu cöp ettiler yönetim ve ersun yanal derhal istifa etmeliler azıcık şerefleri varsa ersunn hoca zaten benim şahsi kanetim trabzonu yıkmaya gelmiş mehmet ekici fenere gidecekdiye hiç itiraz etmiyor bence derhal gitmeli gitmeli trabzon dibe vurmadan gitmeli gitmeli

banner573

banner575