Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor Başkan Adayı Yönetimini Usta'ca Yaptı

İlk olarak HaberTS.com'un başkan adayı olarak ismini duyurduğu Muharrem Usta'nın yönetim listesi şekillenmeye başladı.

Trabzonspor Başkan Adayı Yönetimini Usta'ca Yaptı

İlk olarak HaberTS.com'un başkan adayı olarak ismini duyurduğu Muharrem Usta'nın yönetim listesi şekillenmeye başladı.

21 Mayıs 2013 Salı 15:06
Trabzonspor Başkan Adayı Yönetimini Usta'ca Yaptı
25-26 Mayıs'ta yapılacak olan olağan üstü kongreye hazırlanan Muharrem Usta'ya en büyük eleştiri siyasi görüşünden dolayı oluyordu. Fakat oluşturduğu yönetim listesi ile bu tepkileri büyük ölçüde kırmayı başardı.

Muharrem Usta, Trabzon basını ile düzenlediği ilk tanışma yemediğinde, " bana siyasi çevrem yönetici ismi öneremez. Dikkat edin, önermedi demiyorum. Öneremez! Diyorum. " şeklinde konuşmuştu. Usta, listesinde ismi geçen yönetici ve destek mesajı aldığı kişilerin isimlerinin yavaş yavaş kamuoyu ile paylaşılması üzerine, dediği sözlerin arkasında durduğunu gösterdi.

Son Güncelleme: 21.05.2013 18:28
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
oflu 2013-05-21 15:38:10

sen bence kupa başbakanda kitabını oku bulamazsan volkanda var iste

Avatar
yalaka haberts 2013-05-21 17:43:30

bu sitede tayyibin talimatıyla muharrem usatı iyi ve favıori gösteriyor..yazıktır ayıptır trabzonspor içerdekş düşmanlaro yüzünden içerdeki çıkarcılar yüzünden şampyon olamaz ..

Avatar
Tolga 2013-05-22 10:14:21

ben bu adama da bu haberede pek inanmıyorum...

Avatar
murat 2013-05-22 18:50:33

ya güzel kardeşlerım neden anlamıyorsun kım gelırse gelsın onun bunun adamı dıceksını hacıosmanoglu konşmaktan baska ne yapıor soyleyın ıcrattlarını soyleyın usta sadece yonetımıne bakın hepsı ust duzey ısınde basarı ınsanlar trabzonsporu ole bır duzlugue cıkarcaklarıkı aklınız gıtcek hacı osmanoglunun bırakın gıdın allah aşkın les kargasından baska bı işe yaramıo parası varmı yok yonetıme bak oranın buranın capulcuları bu adamı karalamak ıcın elınızden gelenı yaptınız ustayı yok sponsorlugu cektı yok sununla foto cekmış o akp adamı secımlerde nıe akp partıye oy kullanıdını sız kımın adamısınızz sızın gıbı trabzonsporluulardan utanıyorum

Avatar
GAZİ ÖZSOY 2013-05-23 00:04:20

muharrenm usta eğer bu hükümeti̇n adamiysan seni̇ntaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Avatar
Gültekin 2013-05-23 14:39:49

türk futboluna hizmet, ts ye hizmet için,sn muharrem usta ve sn.celil hekimoğlu grubu tek ve rakipsiz adaydır.her ikisi de geleceği gören vizyon ve ileri görüşe sahip kişiliklerdir.trabzon sporun geleceği için herkes bu iki kişi etrafında birleşmelidir.başka yol ve yordam yok.

Avatar
oflu61 2013-05-23 20:34:32

muharrem usta hükümetin yalakasıdır bu yalakalar yüzünden takım bu hallere düştü siz hala muharrem usta diyosunuz aday olması için kim teşvik etti bi düşünün

banner573

banner575