Trabzonspor Başkanı Randevuyu Aldı

Kazlı Çeşme'de düzenlenen AK Parti mitingine gelenleri selamlayarak büyük tepki toplayan Hacıosmanoğlu, Başbakandan randevuyu aldı.

Trabzonspor Başkanı Randevuyu Aldı

Kazlı Çeşme'de düzenlenen AK Parti mitingine gelenleri selamlayarak büyük tepki toplayan Hacıosmanoğlu, Başbakandan randevuyu aldı.

18 Haziran 2013 Salı 08:07
Trabzonspor Başkanı Randevuyu Aldı
 Trabzonspor Başkanı Hacıosmanoğlu'nun, önceki gün İstanbul Kazlıçeşme'de yapılan mitingde Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile 5 dakikalık bir görüşme yaptığı bildirildi. Hacıosmanoğlu'nun, Başbakan Erdoğan'dan şike konusunda bir görüşme yapmak için randevu istediği ve talebinin kabul edildiği belirtildi.
Son Güncelleme: 18.06.2013 08:08
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
umut61 2013-06-18 09:27:16

aile bireylerının sorunlarınımı çözmeye gidecek yoksa trabzonsporun haklarınımı korumaya!!!????

Avatar
FANATİK TS'Lİ 2013-06-18 11:34:46

randevu almak için parti otobüsünden milleti selamlamak trabzonspor başkanina yakişiyormu.derhal istifa et.etmezsen tüm trabzonsporlular yüzbinlerle seni kovmak için yürüyecektir.

Avatar
mustafa 2013-06-18 11:41:36

yapma başkan çuvalladın pazar gününden sonra konuştukca batıyon hani yeğenlerin için gitişdin oraya biz seni duruşun için sevdiik ama yanlış insanı sevmişiz

Avatar