Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor Başkanlığı İçin Flaş Aday

Trabzonspor olağan kongresi yaklaşırken sürpriz bir isim adaylığını resmen açıkladı.

Trabzonspor Başkanlığı İçin Flaş Aday

Trabzonspor olağan kongresi yaklaşırken sürpriz bir isim adaylığını resmen açıkladı.

09 Şubat 2013 Cumartesi 19:56
Trabzonspor Başkanlığı İçin Flaş Aday
Aralık ayında gerçekleşecek olan olağan kongre öncesi başkan adayları çalışmalarına hız verdi.

Trabzon Sanayici ve Girişimci İşadamları Derneği Başkanı Emre Aksoy, Trabzonspor'a başkan adaylığını resmen açıkladı.

Ciddi projeler ve yönetim için çalışmalara başladığını açıklayan Aksoy, kendi işinde yaptığı başarılı projeler ile adından sıkça söz ettiriyor.

Emre Aksoy 'un ilerleyen günlerde projelerini açıklaması bekleniyor.

Son Güncelleme: 09.02.2013 20:03
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
hakan karaşoğlu 2013-02-09 20:10:24

inşallah ya kurtulalım şu sadri şener ve yönetiminden..takım takımlıktan çıktı arapsaçı transferler her sene giden başarılı oyuncular ..futbol bu kadar karışık bir oyun değil ama futboldan anlarsan tabi...

Avatar
Hasan Kurt 2013-02-09 20:12:39

adayı tanıyamadım ama bakılırsa yaşı genç, siyasi bağı yoksa güzel olur

Avatar
ozan kaynar 2013-02-09 20:38:58

kendisi müteahhittir başta boztepe olmaz üzere birçok mahalle ve beldede bina yapıyor. hatta bizde dairemizi onun yaptığı konutlardan aldık. kendisini şahsen tanıyorum henüz 30 yaşında ve çok iyi bir insandır, gerek girişimci gerekse saygılı kişiliğiyle çokta başarılır. umarım olur yararlı olacağına inanıyorum.

Avatar
İslam Ertem 2013-02-09 20:58:48

hasan kurt boyle bişey mumkun mu ?

Avatar
Arsinli 2013-02-09 20:59:34

sen daha gençsin yiğidim, busefer ibrahim usta olacak inşallah. trabzonda trabzonspor ve akçabat sebettan sonra 2.lig çıkan 3. takım olan arsinspor'un başkanlığını yapan haluk ulusoy dönemimde federasyonda 3. lig lerden soruml olan ibrahim usta tercübe olarak herzaman bir adim önde duruyor...

Avatar
Tutkuluts 2013-02-09 22:17:34

azminden ve caserinden ötürü kendisini kutluyorum...artik kısır çekişmelere son verecek yeni yüzlere ihtiyacimiz var..

Avatar
mehmet türk 2013-02-09 22:51:20

aks inşaatın sahibi kendisi ama daha pişmesi lazım ibrahim usta'ya yakışır başkanlık.emre beyin daha zamanı var trabzonspora faydalı olacak başkan lazım onu kullananlardan bıktık artık.

Avatar
ts1461 2013-02-09 23:29:42