Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor'dan Bir Yıldız Daha Kaydı

O takım yine Trabzonspor'dan bir futbolcunun daha aklını çeldi.

Trabzonspor'dan Bir Yıldız Daha Kaydı

O takım yine Trabzonspor'dan bir futbolcunun daha aklını çeldi.

17 Aralık 2016 Cumartesi 12:38
Trabzonspor'dan Bir Yıldız Daha Kaydı
Trabzonspor'dan G.Saray'a bir yıldız daha kaydı... Daha önce Selçuk İnan, Burak Yılmaz ve Olcan gibi yıldızlarını sarı-kırmızılı takıma kaptıran Fırtına'dan şimdi de Mehmet Ekici ayrılıyor.

Trabzonspor yönetimi, 1.4 milyon euro alan Mehmet Ekici'yle masaya oturdu ve 1.7 milyon euroya kadar çıktı. Ekici, bu teklifi kabul etmedi. 

Daha sonra G.Saray'ın önerisini değerlendirdi. Sarı-Kırmızılılar, yıllık 2 milyon euro ve imza parası teklif etti. Ekici de Galatasaray'ın bu önerisini kabul etti. 

Son Güncelleme: 17.12.2016 12:41
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Tonyalı 2016-12-17 11:52:38

Allah aşkına. Mehmet şu son maç hariç 1,5 sezondur sahada yürüyerek TS nin ve bizim paralarımızı yemekten başka ne yaptı. Ulan bana aylık 5 bin lira versinler maçın başından sonuna kadar durmadan koşarım. (devre arasıda dahil)

Avatar
zeki aydın 2016-12-17 12:10:24

onun sonuda olcan adın gibi olur

Avatar
ruh 2016-12-17 12:15:12

Mehmet fazla egoist takımın ataklarıbaşlamadan bitiyor mehmet ağır kalıyor. bence 1.4 bile fazla bu oyuncuya hemen göndersinler

Avatar
True legend 2016-12-17 10:46:16

sezon basladiginda söylemistim Mehmet galatasarayda diye bende olsam böyle bir seyirci böyle bir yönetimi olan takimda oynamazdim daha cok ararsiniz Ibrahim ethemi

Avatar
Taraftar 2016-12-17 11:04:28

Gitmek isteyen kim olursa olsun bırakın gitsin. Hiç kimse takımımızdan daha büyük değildir. Canını dişine takarak oynayacak isimsiz yetenekli futbolcuları alın. Tolgay olayını hatırlıyoruz. Takımımızın ismini kullanarak daha fazla para koparmak isteyipte yaşadıkları ortada. İlahi adalet...

Avatar
veli 2016-12-17 13:12:26

defolsun gitsin sanki messi ya.bi bok yaptığı yok.al veri bende yaparım.

Avatar
veli 2016-12-17 13:13:24

sanki gidenler çok büyük iş yaptı selçuk olcan.beter olsun şerefsizler

Avatar
murat başkan 2016-12-17 15:11:17

gidenlerden aklımda kalan sadece ve sadece burak oda gol atamıyoruz diye. İyi bir golcümüz olsun onuda unuturuz ... Bu arada mehmet diye bir topçu gs gidiyormuş... kim bu mehmet ...???

banner573

banner575