Trabzonspor Karikatürü Paylaşım Rekoru Kırdı

İşte Trabzonspor'un son halini özetleyen o karikatür

Trabzonspor Karikatürü Paylaşım Rekoru Kırdı

İşte Trabzonspor'un son halini özetleyen o karikatür

17 Aralık 2012 Pazartesi 13:52
Trabzonspor Karikatürü Paylaşım Rekoru Kırdı
Trabzon Sanat Evi Başkanı Adnan Taç’ın kaleminden ortaya çıkan bu karikatür her şeyi anlatmaya yetiyor. Çok fazla söze gerek yok.

TAÇ'IN PAYLAŞIMININ ALTINDA YAZAN O NOT;


"EY GİDİ TRABZONSPOR.
GELENDEN TOKAT, GİDENDEN TEKME.
FUTBOL SEVDAN YÜZÜNDEN, 4 BİN KUSUR YILLIK KENT KÜLTÜR VE SANATINI UNUTTU YA HELAL OLSUN."

ve O Karikatür


Son Güncelleme: 17.12.2012 13:54
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
tsLi19 2012-12-17 14:39:37

futbolculardan cok teknik heyette sıkıntı..
şenol hoca da örneğin adrianı begenmeyip oynatmıyordu şimdi takımın direği oldu adam.. emre güral oynasa belki oda çok şey yapacak ama henrique nin oynamadığını bildiği halde onu oynatıyor.. :s

Avatar
mehmet alıcı 2012-12-17 15:05:59

eskiden kenarda da hoca vardı.ver ahmet suat hocaya özkan hocaya bu takımı da bak nasıl doluyor o formanın içi.bir futbolcuyu antrenör yıldız da yapar rezil de...kötü gününde sahada tutmak futbolcuya yapilan en büyük kötülüktür...bilmem anlatabildim mi? senol güneş .....

Avatar
aho 2012-12-17 14:29:03

sadece formada degil teknik heyette de ayni sekildeydi orasi unutulmus

Avatar
CAN TÜRKMENOĞLU 2012-12-17 16:40:29

arkadaşlar fazla söze gerek yok.2011 senesinin şampiyon kadrosunun yedekleriyle bu sene bu kadar olur.bu formada bunlarla böyle rezil olur.teşekkürler başkan teşekkürler şenol güneş.anlayana.......

Avatar
Zekeriya AYAZ @ERHAN BAYRAKTAR 2012-12-17 15:32:36

yönetim böyle devam ederse birakin sahada futbolcu bulmayı forma dahi bulamayacağız,malesef yönetimin başındaki şahıslar indiragandi yapabilecekleri bütün futbolcuları satmıştır ve bütün transferlerinde ise yine indiragandi yapabilecekleri futbolcuları almıştır.amacından şaşan bu yöneticiler benim her ne hakkımı galibiyet sevincimi çalmışlarsa haram olsun unutmasınlarki kimin ne halt oldugunu taraftar olarak biliyoruz !!! kimse bu taraftarı enayi yerine koymasın en azından !!!

Avatar
sait BİRYAN GILIDA @ERHAN BAYRAKTAR 2012-12-17 15:35:08

şenol güneş efendimiz hala serkan balcıdan ponservisi elinde gelen halilden beklendiler içinde olup gençlere şanş vermiyorsa bizler çok daha bekleriz arkadaş bizden gidenler 1.ligde bile top oynamada zorlanıyorsa bir anadolu kulübü kadar futbolcu sadın alamıyorsak çok daha hayalle yaşarız sahada sadece forma yürüyor içleri boç

Avatar
ERHAN BAYRAKTAR 2012-12-17 14:24:13

bencede çok doğru bir tesbit yapilmiş. yapanlarin eli̇ne sağlik. bir trabzonspor taraftarı olarak utanıyorum , fıtbolcularından iğreniyorum resmen. taraftar olarak forma bizim şerefimiz. onlar hala daha anlayamamış şeref nedir. onların için şeret`para`ymış demek ki...

Avatar
sadsada 2012-12-17 18:02:04

lan bi boş konuşmayın böyle utanılacak bi ligde hala devam eden bir takımımız var ben yöneticisi olsam takımı ligden çekerdim göz göre göre hırsızlık yapıldı kimse ceza almadı bu lig trabzonspor için sadece formaliteden ibaret bir ligdir !

banner573

banner575