Trabzon
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur

Trabzonspor Kongre Üyesi Olmak İsteyene Usta Şoku!

Trabzonspor kongre üyesi olmak isteyen Trabzonsporlular büyük sıkıntı yaşıyor.

Trabzonspor Kongre Üyesi Olmak İsteyene Usta Şoku!

Trabzonspor kongre üyesi olmak isteyen Trabzonsporlular büyük sıkıntı yaşıyor.

04 Ekim 2016 Salı 22:53
Trabzonspor Kongre Üyesi Olmak İsteyene Usta Şoku!
Muharrem Usta ve yönetim kurulu, kendi dönemlerinde şart koşulan yeni kongre üyesi olabilmek için kefillik şartı getirdikten sonra 500 TL üye giriş aidatı ve yıllık aidat bedeli 60 TL ödeme yapan çok sayıda kişinin üyeliklerini aktif hale getirmiyor.

560 TL ödeme yaparak Trabzonspor’a üye olmak isteyen yüzlerce kişi yönetim kurulundan yetkili isimlere ulaşıp, başkan Muharrem Usta’ya yakınlıklarını gösterdikten sonra üyeliklerinin hemen onaylandığını iddia etti.

Başkan Muharrem Usta’ya oy vermeyecek kişilerin üyeliklerinin aylardır bekletildilği ve onaylanmadığı öğrenildi. Trabzonspor'a üyelik aidatı yatırarak kulübüne destek olmak isteyen çok sayıda taraftarın da uzun süre bekledikten sonra üyeliklerinin onaylanmamasından sonra yaptıkları ödemeleri geri aldıkları öğrenildi.

HaberTS / Yasir Güney
Son Güncelleme: 10.10.2016 11:50
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Murat 2016-10-04 20:43:33

İstanbulda yaşıyorum. üyelik hakkında bilgi almak için kulübü aradım. üyelik formu sadece mehmet ali yılmaz tesislerinden alabileceğimi, 2 eski üyenin referans olması gerektiğini, ödemede taksitlendirme olmadığını, online üye olma seçeneğinin olmadığını söylediler. Resmen sadece trabzondan bildiğimiz kişiler üye olsun diyolar. üyelik formunu mail bile atmıyorlar.Yani 1 sayfa kağıdı almak için istanbuldan trabzona gitmeliyim. Üstelik ben sakaryalıyım. Sadece trabzondakiler mi trabzonspora üye olabilecek. biz trabzonsporlu olamaz mıyız.

Avatar
İsmet 2016-10-05 08:51:27

İstanbulda yaşıyorum İnternetten üye formunu indirdim 2 eski üye bulup kulübe gönderdim ancak haftalarca bekledik bir sonuç çıkmadı son çare araya birilerini sokup Ustayla konuştuk ancak o zaman üyeliğimiz kabul oldu yorum sizin

Avatar
Ömer 2016-10-10 12:52:00

Yaklaşık 5 aydır kulübe üye olalım, destek olalım diye başvurularımızı yaptık bekliyoruz. Ama ne hikmetse üyelik gerçekleşmiyor, İstanbul takımları hedefi 1 milyon üye yapmış sokaktan geçeni üye ol diye kulübe sokuyorken, ekonomik kriz yaşayan Trabzonspor bizim üyeliğimize lütfedip cevap vermiyor. Şaşkınız..

Avatar
ismimi vermek istemiyorum 2016-10-04 20:49:43

bende aylarca bekleyip kendimi ustaya yakın gibi gösterdikten sonra üye olabildim belki ustaya oyumu verecektim ama kaldığım bu durum sonrasında hayatta oyumu ona vermem

Avatar
İzzet 2016-10-05 09:01:59

Ben internetten üyelik formunu buldum. Doldurdum. Her türlü bilgiyi ve belgeyi tamamladım. 5 yıldan eski ve üyelik şartlarının gereğini yerine getirmiş 2 tane üye gerek. Onları arıyorum. Henüz bulamadım. Yardımcı olursanız Trabzonspor'un resmi kulüp üyesi olacağım.

Avatar
NECO 2016-10-08 08:01:44

alayınız yalan söylüyorsunuz doğru söyleseniz isminizi yazarsınız iletişim yazarsınız ama yazamazsınız çünkü yalan babamın oğlu değil usta ama delikli kuruşa ihtiyacı olan bir Trabzonsporu bu hale getiren iho yu neredeyse onursal başkan yapacaksınız

Misafir Avatar
ÖZGÜR 2016-10-10 11:58:12 @NECO

ALAYINIZ YALAN SÖYLÜYOR DİYEN ARKADAŞ TRABZONDAYIM GEL İSPATLAYAYIM SANA RAMAZANDAN BERİ ÜYELİK BEKLİYORUZ YALAN KONUŞTUĞUMUZU NERDEN BİLİYORSUN ACABA KÖR KÜTÜK DESTEKLEYİN BABANIZ OLSA BU KADAR SAVUNMAZSINIZ

Beğenmedim! (1)

banner573

banner575