Trabzonspor Maçında Olay Çıktı!

Trabzonspor ile Bursaspor arasında oynanan hazırlık karşılaşmasında tribünlerde olaylar çıktı.

Trabzonspor Maçında Olay Çıktı!

Trabzonspor ile Bursaspor arasında oynanan hazırlık karşılaşmasında tribünlerde olaylar çıktı.

12 Ağustos 2016 Cuma 22:57
Trabzonspor Maçında Olay Çıktı!
Trabzonspor ile Bursaspor sezon öncesi hazırlık maçında karşı karşıya geldi. Kasımpaşa Recep Tayyip Erdoğan Stadyumu'nda oynanan maçta Bordo-Mavili taraftarların bulunduğu tribünde olaylar yaşandı.

SERDAR KURTULUŞ'UN HAREKETİ ÇILDIRTTI

Mücadele Bursaspor'un 3-0'lık üstünlüğüyle devam ederken, Yeşil-Beyazlı ekibin sağ bek oyuncusu Serdar Kurtuluş'un Trabzonspor taraftarının bulunduğu tribüne yaptığı el hareketi sonrası Bordo-Mavili taraftarlar adeta çılgına döndü.

POLİS MÜDAHALE ETTİ

Sahaya girmeye çalışan taraftarları güvenlik güçleri engelledi. Polisin üstün gayreti sonucu olay büyümeden duruldu.

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Aspor siken 2016-08-12 23:01:39

Aspor sibikeri tam bi o cocugu

Avatar
Hüdaverdi BALLI 2016-08-12 20:55:57

Arkadaşlar geçmişte olduğu gibi bugün, yarın hakem hataları yine olacak. Biz taraftar olarak sabırla sadece TAKIMIZI DESTEKLEYECEĞİZ. Aksi durumlardan, tahriklerden etkilenmeyeceğiz. Fanatik olacağız ama takıma zarar vermeyeceğiz. Sabırla bekleyelim, İstanbul medyasına nasıl taraftar olunur gösterelim. Bu yıl biz iyi oyun oynamak zorundayız, geleceğin takımın yaratalım. Büyük Trabzonspor mutlaka gelecek.

Avatar
texsas 2016-08-13 05:18:58

timsah hamsiyi yuttu yine

Avatar
Murat 2016-08-13 00:40:49

Mactaydim.arkasi donuk sekilde el hareketi yapti tribune soyunma odasina dogru yururken

Misafir Avatar
Hüdaverdi BALLI 2016-08-13 07:50:16 @Murat

Provokelerer gelmeyelim aksi halde takıma zarar veririz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Show61 2016-08-13 01:20:05

Taraftari da anlamak lazım ama yine de sabrin sonu selamettir...lütfen sabır...

Avatar
Ali yilmaz 2016-08-12 23:09:59

Heee hemen atlayin taraftar sahaya alin bir 5-10 mac ceza ulan bu biizm taraftar akillanmaz bu takima 8. lik bile cok , kadro zaten ilk 5 giremez mumkun degil en iyi transfer onazi castillo vasatin ustunde bal yapmayan ari, beyni iflas etmis yusuftan medet ummak neyin nesi , muhammed 10 gol atsin bende esek diye anircam buraya yaziyorum.

Misafir Avatar
Hüdaverdi BALLI 2016-08-13 07:51:56 @Ali yilmaz

ERkenden önyargılarımıza göre karar vermeyelim, lütfen sabır...................

Beğenmedim! (0)

banner573

banner575