Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor Taraftarı Ne Diyor? ( 21/01/2013 )

Bundan sonra her Pazartesi, Trabzonspor taraftarına kulak veriyoruz...

Trabzonspor Taraftarı Ne Diyor? ( 21/01/2013 )

Bundan sonra her Pazartesi, Trabzonspor taraftarına kulak veriyoruz...

21 Ocak 2013 Pazartesi 20:30
Trabzonspor Taraftarı Ne Diyor? (  21/01/2013 )
HaberTS.com Facebook sayfamız üzerinden taraftarın sesine kulak verdik. Bundan sonra her Pazartesi günü taraftarın sesini yayınlayacağız.

Trabzonspor taraftarı ne diyor?

Şeklinde sorduğumuz soruya aldığımız cevapları yayınlıyoruz;











Son Güncelleme: 27.01.2013 21:52
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ömrüm uzuner 2013-01-21 23:59:51

inanın maç günü eşimle tartışmıştım.yine bi yolunu bulup maçı tv den seyretme imkanı buldum.göz ucuyla skora baktımki trabzonum beni yanıltmamış yine mağluptu.dedim hadi erken atar .ama yok kardeşim böyle bi futbol yok.zaten kupa maçında m.yumlunun iki golü atmasından belliydi.tamam kendi evladımız oynasın ama yok kardeşim m.yumlu allah aşkına bırakın bu takımı süper ligin hiç bir takımı şu anda bedava versen oynatmaz.sadece o değil.yabancılardan bi tek alanzinho oynuyor.onuda potuk karşılığı verecekler.herkez forvet diyo.yok kardeşi bu takıma dünyanın en iyi forvetini getir iş yapmaz vallahi.

Avatar
tahsin öner 2013-01-22 00:40:38

her zamn gencler daha hızlı olduqu için gençlere yer verilmelidir bitmişiz biz öyle rüyadayızkii uyanmamız lazımm...

Avatar
cengiz ilhan 2013-01-21 23:37:18

trabzonspor şampiyon olduğu yılları burada yorum yazan arkadaşlarımızın çoğu görmemiş olabilir.görenlerde hafızalarını tazelesinler.o yıllarda trabzona gelen rakip takım oyuncuları ve taraftarları şöyle söylerlerdi.(vay be trabzon deplasmanında korner kullandık) derlerdi.ne demek istediğimi anlamışınızdır top göstermiyorduk rakibe bu ruh dönmeli.a.saut,özkan sümer,şenol,turgay,necati,hüsnü,a.kemal,cemil,tuncay,necmi,hüseyin,a.yavuz,iskender lerın ruhu olmadan bu iş olmaz.

Avatar
MEHMET AKSU 2013-01-21 23:21:18

nerden baslasam cok eksiyimiz var öz guven takim ruhu birlik beraberlik ok tek eksiyimiz bu ne alanzinho ne colman ne zokara ne vitek ne sapara bu kadar mala para verene kadar adam gibi 10 numara alında bizimde yumuz gulsun 1 tane ya ama adam gibi adam olcak hem parasını alcak hem ful oynayacak ben baskan olsam yemin ediyorum adrian harıc butun yapancıları gonderirim yalandan para kazanıyolar biz buyuk bir takım olarak eskiseyirden alperi alamıyosak gazantepten yada her hangi bir anadolu takımından turk oyuncu alamıyosak bırakın gidin allah askına siz bu kafayla biyere gelemezsiniz bir kayseri gibi olupta abramat gibi salagı galatasaraya 10 milyona verirken biz yıldızlarımızı gokdenizi kaca verdik yazık elimizdekilerin degerini bilemiyosunuz baktınız gitcek sattın gitsin anasına bu zamana kadar trabzonsporuma veridiyim paralarım helal olsun yonetime iyi yonetmeyenlere bundan para yiyenlere haram olsun

Avatar
mustafa turk 2013-01-21 23:10:06

bize ne forfet ne defans bize sadece yurekten oynayacak 11 asker lazım yok golcuymus yok söyleymiş takım isterse kardesim gol bir mac iki mac gelmez üçüncüye sende atarsın yeterki yurekli takım ruhuyla oynasın bzi rakibe faul yapmaktan acız kalıyoz

Avatar
Ağasar'lı.. 2013-01-21 22:57:53

taraftar sadece yönetim istifaaa diyor.....

Avatar
emrah 2013-01-21 20:54:08

başkan ve teknik direktör bu takımın başında sadece para için varlar alacaklarını alsınlar daha kulübe uğramazlar. zamanında şenol güneş parasını istedi diye kaptanımızı fenere satmamışmıydık unutmayın. ben dünkü trabzonsporda ruh görmedim. 1461 bile dün karabüksporu gole boğardı. bu takım her zaman dediğim gibi artık şahısların olmuştur şehrin takımı değildir. birileri nimetlenecek diye ülkeye rezil oluyoruz... anadolu kulüplerinin 400 bin euro vermeyi çok gördüğü henrique ye 3 milyon euro veriyosak gözümüzü açalım diyorum.

Avatar
A.Mithat OĞUZ 2013-01-21 20:54:41

ben bir hatay'lıyım koyu bir 61 (trabzonspor) hayranıyım.bu vetek,serkan,daha doğrusu bütün yabancıları bu takımda görmek istemiyorum.taraftar olarak para toplayalımda sadri bey belki bir adam gibi bir oyuncu alır,ama yok o parayı yer bıraksın şu şerefsiz azizi ünal aysalı fikret ormanı takımına baksın biraz yazıklar olsun

banner573

banner575