Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor Taraftarına Gökdeniz Şoku

Gerçeği sonradan öğrenen Trabzonspor taraftarı kahroldu

Trabzonspor Taraftarına Gökdeniz Şoku

Gerçeği sonradan öğrenen Trabzonspor taraftarı kahroldu

25 Haziran 2013 Salı 12:12
Trabzonspor Taraftarına Gökdeniz Şoku
Bordo-Mavililer’de yönetimin 500 bin $’ı jest gibi sunması eleştiriliyor

Trabzon’da Gökdeniz tartışması..Ekonomik sıkıntıdaki Bordo-Mavililer’e Başkan İbrahim Hacıosmanoğlu’na yakın olması dolayısıyla 500 bin $ katkı yaptığı açıklanan eski yıldız Gökdeniz’in bu katkısının ‘büyük jest’ olarak resmi siteden bile duyurulması camiayı ve başta taraftarı derinden yaraladı. Trabzonspor’un çok aciz bir durumda Gökdeniz’den bile para isteyecek hale düşmesi ve bunu da büyük bir gurur (!) siteden duyurması Bordo-Mavili camiayı çok derinden etkiledi.

TARAFTAR KAHROLDU

Gökdeniz’in 500 bin $’ı hibe olarak değil, borç olarak verdiği sonradan ortaya çıkarken, buna rağmen bu tür katkıların perde arkasında yapılması yerine resmi siteden ifşa edilecek boyutta gerçekleştirilerek Trabzonspor’un aciz durumda gibi gösterilmesi tepkileri yükseltiyor. Gökdeniz’in veya başka bir Trabzonsporlu’nun kulübe kötü gününde katkı yapabileceği ancak bunun böyle kulübü aciz durumda gösterecek şekilde yapılması taraftarları adeta kahretti.
Son Güncelleme: 25.06.2013 12:14
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
BARIŞ DEMİRBAŞ 2013-06-25 12:23:33

yaziklar olsun.

Avatar
gökhan bayram 2013-06-25 12:25:29

paranız yoksa s...gidin

Avatar
fatih kalfa 2013-06-25 12:30:15

bari taraftara insinler taraftardan yardım toplasinlar bakalım bu taraftar nekadar seviyo bu takımı.yanlız belgeli ve makbuzlu olsun kime gittigi belli olsun

Avatar
aksine gurur verici! 2013-06-25 12:33:22

saçmasapan haber yapmayın. ne kahrolması ya? kulüp para falan istemedi. kendisi yardımda bulundu ve bu gurur verici.

Avatar
abdulkadir 2013-06-25 12:34:27

böyle saçma salak haberi evirip çevirip elli defa yayınlayacağınıza stad ne alemde onu haber yapsanıza

Avatar
çağatay ertürk 2013-06-25 12:44:44

biz insanları o kadar çabuk harcıyoruz ki adam da alenen vermeyi düşünmüş demekki. gizli kahramanlara pek rağbet edilmiyor.

Avatar
yfk 2013-06-25 12:54:16

evet şu anda çok aciz durumdayız. bunu kabul etmek gerek. bir önceki yönetim sağ olsun kulübü öyle bir borca soktu ki gelen yönetim borcu temizlemeden transferle ilgilenemiyor. burada da sormak lazım. madem yeteri kadar kaynağın yoktu neden talip oldun trabzonspora. sonuç olarak görünen o ki mevcut kadrodan çok oyuncu gidemeyecek ve aynı kadro ile devam edeceğiz. tek temennim inşaallah 1461'den aldığımız yeteneklerin bu kadro içerisinde yok oluşuna seyirci olmayız.

Avatar
ufuk demirtürk 2013-06-25 13:02:21