Trabzonspor Taraftarını Çıldırtacak Onur İddiası

Telegol programında Trabzonspor'un başarılı kalecisi Onur Kıvrak hakkında flaş bir iddia ortaya atıldı.

Trabzonspor Taraftarını Çıldırtacak Onur İddiası

Telegol programında Trabzonspor'un başarılı kalecisi Onur Kıvrak hakkında flaş bir iddia ortaya atıldı.

26 Mart 2013 Salı 00:29
Trabzonspor Taraftarını Çıldırtacak Onur İddiası
Telegol programında Trabzonspor'un başarılı kalecisi Onur Kıvrak gündem oldu. Yorumcuların şok iddiası ise geceye damgasını vurdu. Serhat Ulueren net bir şekilde; "Galatasaray, Onur ile her konuda anlaşma sağladı." diyerek GS ile TS yönetimi arasında gizli bir anlaşma yapıldığına ve Onur'un satıldığını ileri sürdü. 

Telegol Yorumcusu Kaya Çilingiroğlu da, "Bir Takım Trabzonspordan Aldığı Futbolcularla Takımının Omurgasını Oluşturuyorsa, Şampiyonluk Yaşayıp vede busenede En güçlü Adaysa. Aynı Takıma Onur'u satacak Başkan Trabzon'a Giremez !!!" diyerek bu iddiayı yorumladı. Daka önce "Onur hiçbir yere gidemez" diyen Trabzonspor Başkanı Sadri Şener ve As Başkan Nevzat Şakar bakalım bu iddialara ne cevap verecekler.

Son Güncelleme: 26.03.2013 00:32
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hakan Kansız 2013-03-26 00:35:29

eğer böyle bir şey yine yaparlarsa şerefim üzerine yemin ederim bırakırım bu trabzonsporu tutmayı yazıklar olsun size yönetim

Avatar
İ DERVİŞOĞLU 2013-03-26 00:44:01

bukadar şerefsizlik olur mu zamaninda sadrinin albayraktan bor mu almiş diye düşüncem oluşmuştu galiba düşüncem gerçek onuru satar borcundan düşer bumu trabzon sporluluk bumu trabzonun haklarini koruma ey trabzon yönetimi utanin utanmazlar şahsiyetiniz varsa hemen birakirsiniz yeter artik şahsiyetinizi karekterinizide satin gs utanin defolulun yeter yeter şerefiniz varsa orada bir gün durmazsiniz basiretsiz ler

Avatar
legend 61 2013-03-26 00:45:45

bunlardan herşey beklenir onuruda takımıda kendilerini bile satarlar para olduktan sora işin ucunda haysiyeti şerefi olan çoktan istifa etmiş gitmişti ama yok iyice yonulacak trabzonspor dibe vurultmadan gidilmez insanlarda utanmada kalmamış...

Avatar
kayhan kazdal 2013-03-26 01:16:43

hayirli olsun . 1461 fatih e yer acmak gerek.

Avatar
tümer kara 2013-03-26 01:28:45

g.s da nasıl dost takım bizi parçalamak için elinden geleni yapıyo. bizim başkan zaten trabzonsporu komple satsa yine doymaz sanki trabzonspor düşmanı

Avatar
hakan islamoğlu 2013-03-26 02:47:50

boş boş konuşuyorlar işte.at palavranı al parayı hesabı yazıklar olsun böyle programcılığa.hiçbiri trabzonsporun kılı olamazlar yıpratamıyacaksınız trabzonsporu!!!!!!

Avatar
Elifoglu @iskender 2013-03-26 18:19:12

arkadaslar ikitane guzel kaliteli kaleci trabzonspor à lukstur onur satilabilir 1461 den fatih yukari alinmali

Avatar