Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor 'un 5 Yerli Futbolcusuna Yol Gözüktü

Kadrodaki yabancılardan kurtulmanın hesaplarını yapan Trabzonspor'da yolların ayrılacağı yerli isimler de netleşmeye başladı.

Trabzonspor 'un 5 Yerli Futbolcusuna Yol Gözüktü

Kadrodaki yabancılardan kurtulmanın hesaplarını yapan Trabzonspor'da yolların ayrılacağı yerli isimler de netleşmeye başladı.

06 Mart 2013 Çarşamba 02:23
Trabzonspor 'un 5 Yerli Futbolcusuna Yol Gözüktü
Karadeniz ekibinde Serkan Balcı'nın sözleşmesinin uzatılmayacağı, Almanya'ya dönmek isteyen Halil'e de kolaylık sağlanacağı öğrenildi. Volkan Şen ve Aykut'u takasta kullanmayı planlayan Trabzonspor'da hazırlık maçlarında kendini göstermeyi başaran ve taraftarın beğenisini kazanan fakat resmi maçlarda forma şansı bulamayan Emre Güral da gözden çıkartıldı.
Son Güncelleme: 06.03.2013 02:26
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Murat karslıoğlu 2013-03-06 02:38:49

hadi bakalım tolunay hoca bide sen ağlat bizi emreyi göndermek ne demek ya janko yu napcaz vitek ten farkı ne bu adamın merak merak merak biz arkamıza yaşlanmadan maç izleyemeyecekmiyiz arkadaş

Avatar
ömer hacımüftüoğlu 2013-03-06 02:39:21

trabzonspor taraftarı da bu yönetimi ve sıkıntılı bütün teknin adamları gözden çıkartmıştır. trabzonsporun hocası bir maça ilkokul beden eğitimi hocası gibi çıkabilir mi allah aşkına! o başkan olacak herif yeterli kadrosunun hangi maçını sonuna kadar kaçmadan izleyebilmiş! yetmez mi artık bu taraftarın çektiği çile!

Avatar
burak bak 2013-03-06 02:40:47

trabzonspordan bu saatten sonra bi halt olmaz satın herkezi satın yakında sizide satın alırlar.. hakedenlere o formayı vermeyin yediniz bitirdiniz kulübü...takımda ruh yok! taraftar artık sinir hastası oldu! yeter artık sadri şener artık bırak şu trabzonumun yakasını

Avatar