Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor Yeni Bombayı Patlatmaya Hazırlanıyor

Trabzonspor Kulübü şampiyonluğunu ilan ettikten sonra ikinci bombayı patlatmaya hazırlanıyor.

Trabzonspor Yeni Bombayı Patlatmaya Hazırlanıyor

Trabzonspor Kulübü şampiyonluğunu ilan ettikten sonra ikinci bombayı patlatmaya hazırlanıyor.

02 Ekim 2012 Salı 21:30
Trabzonspor Yeni Bombayı Patlatmaya Hazırlanıyor
Resmi internet sitesinde "2010-2011 Şampiyonu Trabzonspor" ibaresini kullanarak büyük ses getiren Trabzonspor, yeni bir bombayı patlatmaya hazırlanıyor. Şampiyonluğu ilan etmesiyle büyük alkış toplayan Trabzonspor'un, yapacağı yeni hamlenin ne olacağı konusunda bilgi verilmedi.
Son Güncelleme: 02.10.2012 21:36
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Erkan Özdemir 2012-10-02 21:43:10

hiç bişe olum sadece hic :)

Avatar
aksoy 2012-10-02 21:47:43

tmm şampiyonuz siz şimdiki takımın halini düşünün birazda üzüntüden kahroluyoruz

Avatar
osman 2012-10-02 22:29:33

kesin gine bi trnsver yapıcak sadri başkan heee

Avatar
emrah 2012-10-03 01:37:04

alexı alacak

Avatar
şükrü keleş 2012-10-03 08:14:52

ben fedarosyondan duymadan inanmam kardaeşim

Avatar
Sedat 2012-10-03 11:38:34

bence birsey olmayacak ts sampiyonlugu ilan etti ama kupa hala verilmedi zokorayla fb macinda yine dalga gecildi arkasinda duran oldumu birakin bu isleri

Avatar
MUSTAFA HAMZAN 2012-10-03 14:22:04

işimiz gücümüz kendi ayağimiza kurşun sikmak, dalga geçmek. birakin artik başkanla yönetimle uğraşmayi. yaşanan süreçte trabzon'un en önde isimleri ne yapti? sadece fb'nin üyeleri olduğunu bilmek yetmiyor mu? eleştirenler ts için ne yapti? bir başkan ve yaninda birkaç kişi boğuşuyor. tüm türkiye ve onlar. beyler lütfen biraz anlayiş. birbirimizi eleştirirken biraz düşünelim lütfen.

Avatar
MUSTAFA HAMZAN 2012-10-03 14:33:38

arkadaşlar şuna dikkat eden oldu mu? aziz ilk içeri alindiği gün saat 11:00 civari avukati basin açiklamasi yapti. sadece bir cümle söyledi ama o gün bu gündür tüm türkiye bu açiklamayi maalesef dikkate alamadi. şöyle demişti avukat'' sayin başkan benden siyasi içerikli kitaplar istedi onlari getirdim. durumu gayet iyi'' işte bu cümle ile bugünlere nasil gelindiği ortada. şimdi söyleyin bakalim o kadar siyasetçimiz, sanatçilarimiz, iş adamlarimiz nerede? eksiklerimiz elbette var ama el insaf yahu?

banner573

banner575