Trabzonspor Yönetimi Acil Olarak Toplandı

Muharrem Usta kararını verdi

Trabzonspor Yönetimi Acil Olarak Toplandı

Muharrem Usta kararını verdi

18 Şubat 2018 Pazar 22:13
Trabzonspor Yönetimi Acil Olarak Toplandı

Başakşehir yenilgisi ve taraftarın istifa çağrısı üzerine Trabzonsporlu yöneticilerin yaptığı acil durum değerlendirmesinden "yola devam" kararı çıktı.

Süper Lig'de 5 maçtır galip gelemeyen Trabzonspor'un 6. maçta Başakşehir'e evinde 1-0 yenilmesi bardağı taşıran son damla olmuştu. Trabzonsporlu taraftarlar, Başakşehir karşısında alınan bu yenilginin ardından yönetime büyük tepki gösterdi ve istifaya çağırdı. 

Başakşehir yenilgisi ve taraftarın büyük tepkisi üzerine Trabzonsporlu yöneticiler Başkan Muharrem Usta'yı arayarak tepkiler karşısında nasıl tavır alacaklarını ve yola devam edip etmeyeceklerini sordular. Usta'nın yöneticilerine başkaları gibi olmayacaklarını belirterek, "Sonuna kadar devam edeceğiz. Görev süremizi tamamlayacağız ve üzerimize düşeni yapacağız." dediği öğrenildi.

Trabzonspor, bu sezon Süper Lig'de çıktığı 22 karşılaşmada 8 galibiyet, 9 beraberlik ve 5 de yenilgi aldı. 33 puanı bulunan Bordo-Mavili ekip, maç fazlasıyla 7. sırada yer alıyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trabzonsporlu 2018-02-18 23:07:02

Asıl suç böyle futbol cahili, bilgisiz, beceriksiz ve menajerlerin oyuncağı olmuş insanları Trabzonspor'a yönetici yapanlarda. Ey yöneticiler bu taraftar olmadığı taktirde sizler birer hiçsiniz.

Avatar
Osman celenk İsviçre 2018-02-18 23:46:28

Allah aşkına bırakın gidin yalvarıyorum Başkan size başka şey söylemeye terbiyem izin vermiyor

Avatar
Ts 61 2018-02-19 09:05:46

Ulan takım az iyi gidince medyada gezinip duruyo takım kötüye piyasada yoksun bu millet saf değil usta hastenelerinin reklamı için oradasın senin Trabzonspor düşündüğün müsundügün yok

Avatar
Ömer ustaalioğlu 2018-02-19 00:06:17

Hocam castilloyu oynat o penaltı noktasına cikardigi topları birileri tamamlasın

Avatar
OFLU 2018-02-19 10:04:19

YETER ARTIK BU NE REZİLLİK .......BU KADAR BERABERLİKTEN SONRA BU MALUBİYETİN GELECEĞİ BELLİYDİ. KAZANAMAZSAN KAYBETMEYE MECBURSUN....TRABZONSPOR PISIRIK FUTBOL OYNAYAMAZ , AMA GELEN HOCALARIN HEPSİ AMAN KAYBETMEYİM BERABERLİK BANA YETER DEYİP ELİMİZDEKİ MÜTHİŞ DEĞERLERİ BİRER BİRER DEĞERSİZ HALE GETİRİYOR. BİZE HUCUM OYNAYACAĞIMIZ SADECE KAZANMAYI HEDEFLEYEN BİR HOCA VE ONA GÖRE BİR SİSTEM LAZIM.. BU GİDİŞ İYİ DEĞİL TARAFTARIDA KÜSTÜRMEYE HİÇ BİR YÖNETİMİN HAKKI YOK...

Avatar
Eren Caglar 2018-02-19 01:38:00

Sayın Muharrem Usta ve yönetimine çağrımdır...

Terzi yamağı Barbaros'un iğrenç cümlesini hatırlar mısınız? "B.kunda Boğul Türkiye" demişti. Kendince ülkem insanının cehaletini ve aymazligini izah ediyordu. Bu oksijen israfı(!) adamın cümlesini ben bir tek Trabzon'a yakistiriyorum artik.
Bu kadar cahil, bu kadar kendi değerlerinden uzak, bu kadar sabirsiz, bu kadar sevgisiz ve bu kadar gaddar başka bir toplum görmedim.
İnanın sizin asalet ve çabanızı görmekten çok uzak bir guruhla karşı karşıyasınız. Yusuf Yazici'ya, Onazi'ye yapilanlari, şerefsizce edilen küfürleri hangi vicdan kabul eder.
50 yıllık efsane bu cehalet yüzünden batıyor da, Trabzon halkı kadar Trabzon medyası da buna çanak tutuyor.
O yüzden istifa edin diyorum. Yemin olsun artık Trabzonsporlulugumdan utandım. Bu organizmalarla aynı hülyaya inanmaktan yoruldum.
İstifa edin ve arkanızı dönün gidin. Bu halk ve medya sizi hak etmiyor. 35 yıldır yedikleri naneyi yine yesinler ve bırakın b.klarinda bogulsunlar.

Avatar
Asi61 2018-02-19 06:11:28

Ulan muharrem usta çok kahpe adamsın ! Maç kazanılsaydı tv bırakmazdın çıkılmadık ! Beraberlik ve mağlubiyetten sonra yok olup galibiyette boy gösteriyorsun ! Çok kahpesin çok !! Fuck off usta !!

Avatar
B61 2018-02-18 23:01:05

Trabzonun yüz karasi Sende haysiyet Şeref olsa milletin bu kürüfürünü yemesin adam neden Yaşar vatan bayrak namus sen gene devam et karadenizli bir kufure silahi olsa adam obur dünyayi boylar ben bu yönetimden bişe anlatmıyorum

banner575