Flaş Haber
Kapat

Trabzonspor'a Gelecek Olan Hocaya Taraftar Engeli

Trabzonspor taraftarları sosyal medyayı salladı.

Trabzonspor'a Gelecek Olan Hocaya Taraftar Engeli

Trabzonspor taraftarları sosyal medyayı salladı.

28 Ocak 2013 Pazartesi 23:46
Trabzonspor'a Gelecek Olan Hocaya Taraftar Engeli
Kaleci Antrenörü olarak Trabzonspor'a gelmesi beklenen Nihat Yüksel'in oğlunun Twitter üzerinden yazdığı yazılar büyük tepki çekti.

TARAFTAR VETO ETTİ TOP YÖNETİMDE

İki genç kaleciyi Türkiye'nin en önemli kalecisi yapan Alper Boğuşlu'nun yerine gelmesi beklenen, Nihat Yüksel'in Fenerbahçeli oğlunun Twitter üzerinden yazdığı yazılar taraftarın tepkisini çekti. Trabzonspor yönetimine ve Tolunay Kafkas'a iletilen bu yazılar sonrasında verilecek karar merak konusu oldu. Trabzonspor'un ve Tolunay Kafkas'ın bu durum üzerine gerekeni yapması bekleniyor.

YARDIMCI HOCA FANATİK TRABZONSPORLU

Tolunay Kafkas'ın yardımcısı olan Muzaffer Bilazer, babadan Trabzonsporlu... Yavuz Selim'in tozunu yutanların yakından tanıdığı büfeci İlyas Bilazar'in oğlu olan Muzaffer'e taraftar çok sıcak bakıyor.


TARAFTAR ONU İSTİYOR

Sosyal medya üzerinden isimsiz kahraman olarak gösterilen Alper Boğuşlu'ya Trabzonspor taraftarlarının sevgi seli devam ediyor.


İyi bir Trabzonsporlu olduğu bilinen Alper Boğuşlu için, Facebook üzerinden taraftarlar yazılı şekilde paylaştıkları foto ile paylaşım rekoru kırdılar.


İŞTE O PAYLAŞIM


Son Güncelleme: 28.01.2013 23:59
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hayri ALTUNTAŞ 2013-01-29 00:06:58

bu haberi yapıyorsunuz da niye sercan kaya ve eren albayrak'in gidişine çok kızıldığını ve twitterda tt ye girdiğini yazmıyorsunuz.tarafatar oyuncuları geri istiyor.

Avatar
mustafa bayraktar 2013-01-29 00:09:25

trabzonspor taraftarının yapacagı tek sey var sadrı sener ıstıfa edene kadar hıc bır maca gıtmemesıdır

Avatar
ismail 2013-01-29 00:13:14

rezilliğin daniskası. bu kadarda olmaz pes doğrusu.

Avatar
yiğit 2013-01-29 00:26:11

abi bu saatten sonra o şunun bu bunun adamı diye ayırt etmiyelim takıma kim faydalı olacaksa gelsin hep beraber takımı şaha kaldıralım

Avatar
ibrahim 2013-01-29 01:10:33

alan almıs satan satmıs burda bosa bagırıyoz adamlar işi götürüyo

Avatar
fatih 2013-01-29 01:13:48

arkadaşlar bırakalım tolunay hoca istediği ekibi kursun. eğer başarısız olduğunda konuşacak bişi bırakmayalım. zira biliiyorsunuz en ufak bi olumsuzlukta...
trabzon zor şehir
başkı var falan filan.

Avatar
adnan aslan-bursa 2013-01-29 01:34:15

alper hocanın kalmasını isterim ama su trabzon taraftarının saçmalığını anlayamıyorum..,şenol hoca bizim değerimiz kimsenin itirazı yok..,ama tükenmiş ve bitmiş..,kafası takımda değil..,hata üstüne hata yapıyor...bırakana dek stada gitmeyen seyirci şimdi kalkmış ağlama numaralarında..,bizi bırakma diyor...allah aşkına ne zaman akıllı olacaksınız?kulübe zarar veren siz..,seyircisiz oynattıran siz..,maça gitmeyen siz..,sonrada ağplayan siz..,bırakın bu taraftar ayaklarını...yapılan doğrudur..,kim varki başka..,yabancı hoca olmaz artık..,bizim eski topçularımız olacak bundan böyle..,tolunay onlardan biri değil mi..,hami..,ünal..,abdullah..,şota vs...daha sonra...ne olacaktı yani..,2 maçta 6 gol yemişiz..,yediğimiz takımlar kim yahu..,utanın ve bırakın zırlamayı..,tolunaya destek olun..,olmayacaksanızda susun artık...1461 li futbolcuların satılmasına hepten karşıyım..,hem altyapım diyeceksin hem de satacaksın..,olmaz başkan..,olmamamlı...

Avatar
SELAHATTİN 2013-01-29 10:13:36

bu takimin kalecilerinin formu alper boğuşlunun eseridir. tolunay kaleci antrenörü aramdan alper ile devam kararı almalıdır.bu arada tolunay ın şike konusnda söyledikleride unutulmadı derhal trabzon halkında özür dilemelidir.

banner573

banner575